Gå til innhold

50 fete Mac-programmer du bør ha


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De aller, aller fleste er vel ganske godt kjente med PC (Windows) fra før.

 

Så dere kjører MAC vs PC og glemmer PC som dere tyder som Windows. Det ga jo masse logikk.

 

 

 

 

 

Ikke det at man behøver å fyre opp en slik debatt i det hele tatt da de stort sett blir dummet ned og raskt mangler mening, men man burde vel kjøre en MAC uke da om man ønsker å fokusere på mac.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg er ikke en del av Tek-nettverket om du trodde det. Hva de mener og skriver, hvordan de gjør det og hvorfor har jeg ingenting med. Og for det meste vil jeg heller ikke ha noe med det å gjøre.

 

Jeg ser den at det er mer Mac-artikler enn "vanlig" for tiden, men mer eller mindre alt av artikler foruten disse som er merket med Mac handler om PC. Med Apple sin økende markedsdel er det helt naturlig at andelen artikler og nyheter om dem også øker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er ikke en del av Tek-nettverket om du trodde det. Hva de mener og skriver, hvordan de gjør det og hvorfor har jeg ingenting med. Og for det meste vil jeg heller ikke ha noe med det å gjøre.

 

Jeg ser den at det er mer Mac-artikler enn "vanlig" for tiden, men mer eller mindre alt av artikler foruten disse som er merket med Mac handler om PC. Med Apple sin økende markedsdel er det helt naturlig at andelen artikler og nyheter om dem også øker.

 

Var forumveileder som fikk meg til å dra den assosiasjonen at du representerer TEK i forumet.

 

 

Ellers så har jeg i og for seg ingenting imot artikler om Mac, har mer imot Mac vs Windows artikler

 

 

Lenke til kommentar

Jeg ser den at det er mer Mac-artikler enn "vanlig" for tiden, men mer eller mindre alt av artikler foruten disse som er merket med Mac handler om PC.

 

Virkelig? Ikke som jeg har sett. Og har du sett artiklene som har blitt dumpet opp her, ser du at det mye dreier seg om gjenbruk av gamle Mac-artikler. Hva med Guide: 50 fete Windows-programmer? Hvor ble den av om dette er en Mac vs Win (PC) uke?

Lenke til kommentar

Veldig artig å se hvor mange som begynner med unødvendig nerd-rage med en gang det kommer flere artikler som omhandler Mac og Apple enn det som er "vanlig".

 

At Hardware kommer med f.eks denne artikkelen som lister opp gode og smarte programmer til OSX synes jeg er flott. Det er vel ikke akkurat hemmelig at folk flest er mer kjent med de forskjellige alternativene til Windows-programmer enn til OSX.

Lenke til kommentar

Hva i all verden er poenget med å være så vanvittig negativ til disse artiklene? Om man ikke liker innholdet, så leser man dem ikke, så enkelt er det faktisk! Disse artiklene hadde heller ikke vært laget hadde det ikke vært en lesergruppe som var interessert i dem.

 

Det er i dag, selv om markedsandelene er vidt forskjellige, flere systemer som folk bruker. Windows er uten tvil dominerende, men er det ikke rom for flere? Og hvorfor er vi så vanvittig kjapp med å sette folk i båser når det blåser til storm? Jeg er hverken Mac eller Linux-bruker, men jeg synes de siste måneders artikler har vært veldig interessante. De viser hvordan ting KAN gjøres, i mange tilfeller mer interessant eller effektivt enn hvordan jeg gjør det i dag.

 

Jeg jobber daglig med salg av både windows og OSX-systemer, og jeg finner det ironisk at det er de menneskene som er mest opplyst og informerte, som er de som har størst problemer med å akseptere forandring. Sistenevnte er hele poenget mitt, markedet er i forandring - og med det så må hw.no forandre seg med og ikke mot vinden.

 

Mitt ønske er at det fortsettes med artikler som dekker både OSX, Linux og Windows. Gjerne ha overfladiske artikler som både Ola og Kari forstår og setter pris på, men ikke glem de mer dyptgående.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner virkelig ikke hvorfor WIndows-folka driver og klager slik. Det finnes andre operativsystemer som også fortjener oppmerksomhet.

Dette er jo en nettside som skal være så og si nøytral om slikt.

Det er bare bra at andre ting kommer i fokus. Synes det er fint å lese om noe som er interessant og ikke at det har kommet et program for å gjøre opp for alle feilene i Windows.

 

Kommer det noen gang til å bli en uke om Linux?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...