Gå til innhold

Hva er beste gaming laptop for oyeblikket til under $1000?


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Det er en stund siden jeg var inne i PC-verden, og derfor spor jeg dere. Hvilken PC faar jeg mest for pengene hvis jeg skal ha en gaming laptop under 1000 bucks? Regner med det maa ha et eget skjermkort isteden for integrated.

 

http://www.techbargains.com/catsearch.cfm/0_3_0

 

Her er en liste over gode deals paa PCer for oyeblikket. Hva ville dere valgt?

 

 

Paa forhaand takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det vel få her som har noen god oversikt over priser, og dermed pris i forhold til kvalitet (eller spillestyrke) på laptoper solgt hos amerikanske forhandlere.

Du er nok mye bedre tjent med å henvende deg til amerikanske forum i så måte.

 

Edit: Jeg skal likevel gjøre et forsøk.

Hvis du vil holde deg bestemt under tusen dollars, så er vel AVADirect Clevo W150HRQ en maskin du skal se på, men -

kan du strekke deg litt over $1000, så er dette et bedre kjøp (sett ut fra spillestyrke): Asus G53SX-XR1

Endret av thomit
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heisann,

 

Det er en stund siden jeg var inne i PC-verden, og derfor spor jeg dere. Hvilken PC faar jeg mest for pengene hvis jeg skal ha en gaming laptop under 1000 bucks? Regner med det maa ha et eget skjermkort isteden for integrated.

 

http://www.techbargains.com/catsearch.cfm/0_3_0

 

Her er en liste over gode deals paa PCer for oyeblikket. Hva ville dere valgt?

 

 

Paa forhaand takk. :)

Er litt off-topic men men du er ikke gavnet med å importere, kjøper du en PC til 900$ så må du regne 100$ i frakt MINST (5,6 * 1000 = 5600NOK), så kommer det mva på dette i Norge så du betaler (5600 * 1,25 = 7000,-) 7000NOK for en PC, for 7000NOK får du mye fint på komplett.no og da er 5 års reklamasjon inkludert, noe 1 års begrenset garanti i USA ikke kan sammenlignes med, samtidig må du betale frakt tur/retur USA skulle noe gå galt.

 

tenkte det var et viktig poeng å få fram i tilfelle dette ikke var noe du hadde tenkt på.

 

-frank

Lenke til kommentar

Heisann,

 

Det er en stund siden jeg var inne i PC-verden, og derfor spor jeg dere. Hvilken PC faar jeg mest for pengene hvis jeg skal ha en gaming laptop under 1000 bucks? Regner med det maa ha et eget skjermkort isteden for integrated.

 

http://www.techbargains.com/catsearch.cfm/0_3_0

 

Her er en liste over gode deals paa PCer for oyeblikket. Hva ville dere valgt?

 

 

Paa forhaand takk. :)

Er litt off-topic men men du er ikke gavnet med å importere, kjøper du en PC til 900$ så må du regne 100$ i frakt MINST (5,6 * 1000 = 5600NOK), så kommer det mva på dette i Norge så du betaler (5600 * 1,25 = 7000,-) 7000NOK for en PC, for 7000NOK får du mye fint på komplett.no og da er 5 års reklamasjon inkludert, noe 1 års begrenset garanti i USA ikke kan sammenlignes med, samtidig må du betale frakt tur/retur USA skulle noe gå galt.

 

tenkte det var et viktig poeng å få fram i tilfelle dette ikke var noe du hadde tenkt på.

 

-frank

 

utifra en eldre tråd og hvordan h*n skriver tenker jeg nok at h*n bor i USA...

Lenke til kommentar

Heisann,

 

Takk for svar.

 

Jeg bor i USA, derfor jeg er paa utkikk etter laptop her. :) Forstaar hvis det er vanskelig aa ha innsikt i PC-markedet her. Har funnet en PC som det virker som er god valuta for pengene.

 

http://www.xoticpc.com/sager-np8130-clevo-p151hm1-p-2973.html

 

 

nå gidder jeg ikke sette meg inn i hva andre PCer med samme specs koster i USA, men det er gode spesifikasjoner på den PCen :)

Endret av olestokk
Lenke til kommentar

Heisann,

 

Det er en stund siden jeg var inne i PC-verden, og derfor spor jeg dere. Hvilken PC faar jeg mest for pengene hvis jeg skal ha en gaming laptop under 1000 bucks? Regner med det maa ha et eget skjermkort isteden for integrated.

 

http://www.techbargains.com/catsearch.cfm/0_3_0

 

Her er en liste over gode deals paa PCer for oyeblikket. Hva ville dere valgt?

 

 

Paa forhaand takk. :)

Er litt off-topic men men du er ikke gavnet med å importere, kjøper du en PC til 900$ så må du regne 100$ i frakt MINST (5,6 * 1000 = 5600NOK), så kommer det mva på dette i Norge så du betaler (5600 * 1,25 = 7000,-) 7000NOK for en PC, for 7000NOK får du mye fint på komplett.no og da er 5 års reklamasjon inkludert, noe 1 års begrenset garanti i USA ikke kan sammenlignes med, samtidig må du betale frakt tur/retur USA skulle noe gå galt.

 

tenkte det var et viktig poeng å få fram i tilfelle dette ikke var noe du hadde tenkt på.

 

-frank

 

utifra en eldre tråd og hvordan h*n skriver tenker jeg nok at h*n bor i USA...

En ting å forvente at man leser førstepost, men gidder ikke å gå igjennom alle poster en trådstarter har kommet med XD

 

Men jeg så han klarnet opp i dette etter jeg postet :p

 

-frank

Lenke til kommentar

Heisann,

 

Takk for svar.

 

Jeg bor i USA, derfor jeg er paa utkikk etter laptop her. :) Forstaar hvis det er vanskelig aa ha innsikt i PC-markedet her. Har funnet en PC som det virker som er god valuta for pengene.

 

http://www.xoticpc.c...hm1-p-2973.html

 

989 dollar er basispris - så fort du begynner å spesifisere egenvalgt hardware, kommer du nok fort opp i godt over tusen.

Dette er forøvrig samme maskin som vi her i landet kjenner under navnet Multicom Kunshan P150. Den jeg lenket til fra AVADirect er også en Clevo. Hvis det først er en slik maskin du er ute etter, så finnes det i USA flere forhandlere å velge mellom - noen selger dem under Sager merkenavnet, andre har sine egne merker. XoticPC er bare en av dem - sjekk ut priser på samme maskin hos Malibal, Power Notebooks, Mythlogic, AVADirect i tillegg. M.fl.

 

Notebookreview.com - Clevo Guide v.3.0 - FAQ and reseller information

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...