Gå til innhold

Anmeldelse: Kingdoms of Amalur: Reckoning (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg legger bare inn en ny kommentar nå som jeg er kommet ett stykke lengre: Dette spillet er ALT for lett.Spilt på hard siden jeg startet spillet, og jeg rett og slett slakter alt som kommer foran meg.

 

Jeg syntes det bare blir vanskeligere og vanskeligere, Arenaen i ørkenen er hard å greie når du ikke har mer fate.

Lenke til kommentar

Jeg legger bare inn en ny kommentar nå som jeg er kommet ett stykke lengre: Dette spillet er ALT for lett.Spilt på hard siden jeg startet spillet, og jeg rett og slett slakter alt som kommer foran meg.

 

Jeg syntes det bare blir vanskeligere og vanskeligere, Arenaen i ørkenen er hard å greie når du ikke har mer fate.

 

 

 

Arenaen var utrolig lett (allefall i "main" questene). Fate bruker jeg KUN for å få mer XP og ikke for å gjøre noe lettere. Spiller pure finesse med 162 damage faeblades. Alt bare dør foran meg.

 

Men jeg aner ikke hvordan de skal øke vanskelighetsgraden uten å tulle til alt. Øker dem helsen til creepsa drar dette bare ut kampene og gjør dem kjedelig.

 

EDIT: La ut en video hvor jeg viser hvor "overpowered" man blir etterhvert. Jeg er på langt nær spesielt flink i dette spillet, men får fortsatt spektakulære resultater.

Endret av Judgement
Lenke til kommentar

De skulle lagt inn one-shot mekanismer og lignende man må dodge. Slik at det ikke bare blir tank and spank. En god del av de monsterne som er der ute nå har spells som man "må" dodge. Problemet er at jeg som en mage bare kan stå og tanke alt de hiver på meg. Om de øker skaden disse angrepene til monsterne gjør eller gjør det ekstremt vanskelig å dodge dem så kan hende det blir værre.

Lenke til kommentar

Jeg legger bare inn en ny kommentar nå som jeg er kommet ett stykke lengre: Dette spillet er ALT for lett.Spilt på hard siden jeg startet spillet, og jeg rett og slett slakter alt som kommer foran meg.

 

Jeg syntes det bare blir vanskeligere og vanskeligere, Arenaen i ørkenen er hard å greie når du ikke har mer fate.

 

 

 

Arenaen var utrolig lett (allefall i "main" questene). Fate bruker jeg KUN for å få mer XP og ikke for å gjøre noe lettere. Spiller pure finesse med 162 damage faeblades. Alt bare dør foran meg.

 

Men jeg aner ikke hvordan de skal øke vanskelighetsgraden uten å tulle til alt. Øker dem helsen til creepsa drar dette bare ut kampene og gjør dem kjedelig.

 

EDIT: La ut en video hvor jeg viser hvor "overpowered" man blir etterhvert. Jeg er på langt nær spesielt flink i dette spillet, men får fortsatt spektakulære resultater.

 

Might/finesse? Spiller finesse sorcery, men får ikek på langt nær de samme critene. Level 21-22 og har vel ikke crittet mer enn 200, 400 får jeg ikke utenom i fate mode.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Har spilt i godt over 40 timer nå og selv om jeg ser at jeg stadig bruker min fritid på dette spillet så er det i mine øyne veldig langt ifra et godt rollespill. Om jeg i det hele vil kalle det for et rollespill..

 

For hva rolle er det jeg egentlig har? Jeg føler verken at jeg kan forme verden rundt meg med mine valg i annet enn de mest vesentlig store questene, personen min har ikke noen personlighet utover at han kan enten ta quest og være god, eller nekte å ta dem og være ond.. På et tidspunkt så gikk det så langt at i et desperat forsøk på å tvinge ut litt ai/personlighet av verden, så drepte jeg alle innbyggerne i en by. Alt jeg da trengte å gjøre for å ungå straffen som massemorder var å dra til et annet område, queste der til jeg hadde helt glemt hva jeg hadde gjort og når jeg kom tilbake så var ingen sur på meg...

 

Men det verste av alt med hele spillet er at selv om jeg nå har satt det på nest vanskeligste grad så er det så himla enkelt i kamp, og så sinnsykt lite variert at jeg klarer ikke se hvordan dette skal gå etterhvert som jeg blir mer optimalisert i både utstyr og spillestil..

 

Jeg er en mage som pumper ut massive summer skade, kan backstabbe om jeg ønsker, om jeg tar skade så bare healer jeg megselv, og er det fiender jeg ikke gidd kaste spells på så slakter jeg dem like gjerne i nærkamp om jeg vil det...

 

Tanken om at jeg bør slette hele tech-treet og se om jeg kan eie like enkelt som jeg nå gjør uten et eneste poeng i karakterutvikling er noe jeg tenker hver eneste dag...

 

Men det som driver meg videre må vel være at det er så sinnsykt stort, utseende på ting er flott og jeg vil jo gjerne bli ferdig med et spill jeg har brukt flere hundre kroner på..

 

Kan legge til at dette er i ps3 versjonen av spillet og at jeg syntes knappene irriterer veldig, når fokusert er "hold knappen inne i mer enn 1 sekund" så bruker han en annen egenskap enn å trykke den, men denne ene sekundet er i ps3`en min et milisekund så ender jeg ofte opp med å lade opp en massiv tordenstorm, framfor å kaste et enkelt lyn..

Lenke til kommentar
Jeg legger bare inn en ny kommentar nå som jeg er kommet ett stykke lengre: Dette spillet er ALT for lett.Spilt på hard siden jeg startet spillet, og jeg rett og slett slakter alt som kommer foran meg.
Jeg syntes det bare blir vanskeligere og vanskeligere, Arenaen i ørkenen er hard å greie når du ikke har mer fate.
Arenaen var utrolig lett (allefall i "main" questene). Fate bruker jeg KUN for å få mer XP og ikke for å gjøre noe lettere. Spiller pure finesse med 162 damage faeblades. Alt bare dør foran meg. Men jeg aner ikke hvordan de skal øke vanskelighetsgraden uten å tulle til alt. Øker dem helsen til creepsa drar dette bare ut kampene og gjør dem kjedelig.EDIT: La ut en video hvor jeg viser hvor "overpowered" man blir etterhvert. Jeg er på langt nær spesielt flink i dette spillet, men får fortsatt spektakulære resultater.
Might/finesse? Spiller finesse sorcery, men får ikek på langt nær de samme critene. Level 21-22 og har vel ikke crittet mer enn 200, 400 får jeg ikke utenom i fate mode.

 

Spiller det samme som deg, magic og finesse og jeg får ikke alt for store crit nei, men det er fremdeles enkelt som fy. Bruker som skrevet lengre oppe kun fate når jeg faktisk skal ha litt xp, ellers har jeg spilt mer eller mindre på 30% av min egen kapasitet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...