Gå til innhold

Slette bruker og alle poster


Anbefalte innlegg

Ønsker å trekke meg ut av dette forumet. Det er ikke slik det en gang var. Dersom jeg sletter brukeren min, vil alle innleggene mine og trådene mine også forsvinne?

 

 

 

Jeg har sikkert postet dette spørsmålet på feil plass, men orker ikke å analysere hvor det måtte passe inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok ikke mulig å få innlegg og tråder slettet ettersom det ville være et alvorlig innhugg i kontinuiteten og forumhistorien, men det man kan tilby er en anonymisering av brukerkontoen (navnendring, fjerning av eventuelt sensitiv informasjon som navn o.l.).

 

Du bør ta kontakt med noen av administratorene angående det.

Lenke til kommentar

Teknisk sett kan man få alle sine innlegg slettet, men det skjer manuelt, og jeg vet ikke hvorvidt en moderator vil slette flere tusen poster for at EN bruker skal ''forsvinne'' fra forumet.

Teknisk sett er det mulig, men i praksis blir det ikke gjort. Hvorfor, spør du kanskje? Jo, hvis vi sletter over fire tusen innlegg, manuelt eller «automatisk», risikerer vi hull i et stort antall tråder og debatter.

 

Løsningen er å anonymisere kontoen din: Endre brukernavn, e-postadresse, fjerne visningsnavnhistorikken, og manuelt (eller automatisk, alt ettersom) sensurere innlegg hvor du kan identifiseres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...