Gå til innhold

Noen andre som tjener rått på Kiwi Garantien?


piratentim

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Oioi, ser det har vært litt aktivitet på tråden min her :) Ser dere har snakket litt om folk som gjemmer unna varer. har selv blitt beskyldt for det. Har selv aldri gjort det. Var spesielt en gang jeg husker godt på Kiwi Nedenes, da de hadde fått en ny sjef (veldig streng og sint dame). jeg hadde ikke vært på butikken på flere måneder og hadde aldri sett den nye sjefen heller. Så en dag bestemte jeg og min kamerat meg for å ta en tur innom og det gikk ikke mange minuttene før hun kom til oss og sa at hun viste godt hva vi holdt på med, hun kjente oss igjen og sa at vi ikke kunne holde på slik. Jeg beholdt roen og fortalt henne at det var veldig rart at hun kjenner meg godt igjen, da vi aldri har sett hverandre og jeg ikke hadde vært på butikken på flere måneder. Spurte så hva hun mente jeg holdt på med. Hun beskyldte meg så for å ødelegge frukten med vilje. Jeg fortalte henne at det ikke stemte, og hun fulgte jeg og kameraten min med ørneblikk resten av turen.

 

Hadde også en venn av meg fra Somalia (midten av 30 årene) som var innom butikken, han hadde funnet dårlig frukt (han jobber som kokk), og damen nektet å gi han noe. Hun ringte faktisk politiet og tok han inn på kontoret for å prate. Var en meget ubehagelig opplevelse for han. Han opplevde også å bli behandlet dårlig på mange av kiwibutikkene, også der jeg opplevde dem som hyggelige.

 

Etter de sluttet med å gi penger på frukt å grønt, har det vært særdeles lite kiwiaktivitet på meg, men var hyggelig å se at det forsatt var litt aktivitet i tråden min :)

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Kom en innom i dag og fant fire esker potetgull, så gira for var jo verdt et par tusen. Ikke lika gira når det ble hentet fram tilsvarende potetgull i esker fra lageret! Han tok de ikke med seg :-P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei

 

 

Er av og til på raid hos kiwi.

1.

Men når jeg er i kassa med en vare som gikk ut dagen før får jeg varen, har jeg ikke krav på penger/ny vare?

2.

Er under 18 år så kan jeg kreve at de tar en telefon til mine foresatte for å få penger for ØL?

 

he he clausthaler funker uansett!.gif

 

 

:eek::xmas::eek:

Endret av MR. H-W
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Hei

 

 

Er av og til på raid hos kiwi.

1.

Men når jeg er i kassa med en vare som gikk ut dagen før får jeg varen, har jeg ikke krav på penger/ny vare?

2.

Er under 18 år så kan jeg kreve at de tar en telefon til mine foresatte for å få penger for ØL?

 

he he clausthaler funker uansett!.gif

 

 

:eek::xmas::eek:

 

1. Hvis den har gått ut på dato skal du få ny vare ja, eller penger om de ikke har! Er ulovelig å gi ut varer som har gått ut på dato!

 

2. For at du skal få ut penger for øl må det være innen tidsfristen og du må fylle alle krav som det ellers hadde vært for å få penger for øl!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

I dag skulle jeg ta litt kontrolltelling av varer fra kassen, da kondomer var en del av tellelista. Mens jeg driver på, så blir jeg litt filosofisk av meg;

 

Kondomer har som kjent en best-før dato. Den er riktignok lang, men den vil jo da være en del datogarantien, sant? Det som forundrer meg da, er at jeg aldri har sett en eneste av våre kjære datojegere sjekke nettopp denne produktgruppen. Til vanlig er det høyt og lavt, men akkurat denne varegruppen hopper de glatt over.

 

Jeg personlig synes dette er veldig synd! For hadde de funnet en pakke eller to som hadde gått ut på dato, så hadde de fått nye pakker. På den måten kunne vi ha bremset veksten til vår kjære datojeger-rase :)

Endret av TB-GORGONPLEX
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Jeg prøve å "snike" med meg en pakke sveitserost fra Meny, den hadde gått ut på dato for en ukes tid siden, men de velger altså å heller kaste maten enn at man kan få glede av den... fikk ikke lov til å hverken få den eller kjøpe den sterkt rabattert.

Får sende klagemail til mattilsynet! Er de som bestemmer reglene!

Lenke til kommentar

 

Jeg prøve å "snike" med meg en pakke sveitserost fra Meny, den hadde gått ut på dato for en ukes tid siden, men de velger altså å heller kaste maten enn at man kan få glede av den... fikk ikke lov til å hverken få den eller kjøpe den sterkt rabattert.

Får sende klagemail til mattilsynet! Er de som bestemmer reglene!

Samme skjedde på rema 1000

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Syter og beser "nei , vi må slutte å hive så mye mat !"

 

Go dag mann økseskaft *oppgitt*

 

Bruker å få 1/2 pris på Rema , er da nok krig i verden mht henge seg opp i bagateller.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Syter og beser "nei , vi må slutte å hive så mye mat !"

 

Go dag mann økseskaft *oppgitt*

 

Bruker å få 1/2 pris på Rema , er da nok krig i verden mht henge seg opp i bagateller.

Du får ikke halv pris på utgåtte varer! I såfall risikerer rema å få heftig stor bot ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...