Gå til innhold

Noen andre som tjener rått på Kiwi Garantien?


piratentim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel det kan godt hende at han driver med svindel, noe som er beklagelig. Kan ikke si at han er en veldig god venn/kjenner han ikke så altfor godt. Har bare gått på ungdomsskole med han og ble kjent med han der. Driver ikke å "henger" med han på min fritid. Så det å gi beskjed til ham kommer nok ikke til å skje fra min side.

Endret av Tkse
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Jeg ville sladra! Altså, jeg er helt for at det er butikkens feil når varer går ut, blir man sur for det så fortjener man det, da har de ansatte gjort en dårlig jobb, men, om man gjemmer varer derimot, det er ulovelig og svindel ja.

 

Flere har utnyttet denne garantien ogdet blir som med tyver, kommer de i butikken ringer man politiet!

Lenke til kommentar

Her i Bergen by er det sikkert godt med kiwi-butikker. Han stikker nok innom en god del av dem. Så jeg vet ikke hvilken butikk det gjelder. Vil jo også anta at dette med å gjemmer vekk en sikkert 10-20 kasser nøtter vil være ganske så problematisk, vist man ikke ønsker at kassene skal bli funnet. Enten så er han veldig god til å gjemme vekk hele esker med nøtter rundt i en liten Kiwi-butikk. Eller så er de ansatte bare utrolig late. Ikke vet jeg hva som var tilfellet.

 

Og for å være helt ærlig så bryr det meg ikke noe særlig. Det får være hans og Kiwi sitt problem. Han får ta konsekvensene av det selv og det samme må Kiwi. Jeg kommer ikke til å gi beskjed til Kiwi eller han.

Lenke til kommentar

 

Han gjemmer bort varer. Litt dårlig formulert fra min side der.

Sånne mennesker som kompisen din er tyver. Å gjemme varer er ikke ærlig og kalles å stjele, han får ikke disse varene/pengene rettmessig. Jeg håper virkelig det blir fanget opp på kameraet og at han blir tatt for det, for dette ødelegger for oss andre datojegere som oppfører seg. Jeg har flere ganger blitt automatisk mistenkt, bare fordi det finnes folk som driver på sånn. Noen kan ikke stole på noen, og det er veldig uheldig. Jeg synes det er ubehagelig å bli fulgt med fordi de vet noen gjemmer og at de ikke alltid vet hvem som gjør det... Be han slutte med det der!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånne mennesker som kompisen din er tyver. Å gjemme varer er ikke ærlig og kalles å stjele, han får ikke disse varene/pengene rettmessig. Jeg håper virkelig det blir fanget opp på kameraet og at han blir tatt for det, for dette ødelegger for oss andre datojegere som oppfører seg. Jeg har flere ganger blitt automatisk mistenkt, bare fordi det finnes folk som driver på sånn. Noen kan ikke stole på noen, og det er veldig uheldig. Jeg synes det er ubehagelig å bli fulgt med fordi de vet noen gjemmer og at de ikke alltid vet hvem som gjør det... Be han slutte med det der!

 

Jeg fikk en sånn i fleisen, har vel nevnt det her. Det var attpåtil første gang i nevnte butikk. Neste gang gjemte jeg bort et par småting, som ren "hevn". Det er noen som ser spøkelser ved høylys dag...

 

Mulig jeg tenker ulikt butikksjefer o.l., men dersom noen hadde kommet med varer verdt mange tusen hadde jeg nok spolt gjennom overvåkningskameraene just in case. Skal man sette noe bakerst må det jo være maks noen dager før man skal hente "gevinsten", ellers vil det bli oppdaget av de ansatte og flyttet frem igjen, tror jeg.

Lenke til kommentar

Sånne mennesker som kompisen din er tyver. Å gjemme varer er ikke ærlig og kalles å stjele, han får ikke disse varene/pengene rettmessig. Jeg håper virkelig det blir fanget opp på kameraet og at han blir tatt for det, for dette ødelegger for oss andre datojegere som oppfører seg. Jeg har flere ganger blitt automatisk mistenkt, bare fordi det finnes folk som driver på sånn. Noen kan ikke stole på noen, og det er veldig uheldig. Jeg synes det er ubehagelig å bli fulgt med fordi de vet noen gjemmer og at de ikke alltid vet hvem som gjør det... Be han slutte med det der!

 

Han er ikke "kompisen" min. Er en bekjent som jeg har gått på skole med. Jeg bryr meg ganske så lite om hvordan han skaffer seg pengene sine. Enten det er ulovlig eller lovlig. Jeg bare skrev at han fikk 6600 kr, når han var innom en Kiwi-butikk. Om han hadde gjemt unna varer da vet jeg ikke.

 

Jeg kommer som sagt ikke til å be han slutte, Kiwi og han får ta konsekvensene av det selv!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...