Gå til innhold

Noen andre som tjener rått på Kiwi Garantien?


piratentim

Anbefalte innlegg

 

Syter og beser "nei , vi må slutte å hive så mye mat !"

 

Go dag mann økseskaft *oppgitt*

 

Bruker å få 1/2 pris på Rema , er da nok krig i verden mht henge seg opp i bagateller.

Du får ikke halv pris på utgåtte varer! I såfall risikerer rema å få heftig stor bot ;-)
meny selger ofte varer som har gått ut for flere dager siden i tilbudsdisken sin. Sett det i flere menyer i området. Useriøse greier. Fisk, kylling etc som har gått ut for flere dager siden!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Vet ikke på deres Rema men jeg får 50% på min Rema mht utgått dato.

 

Andre butikker har vel andre regler enn Kiwi.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

 

 

Syter og beser "nei , vi må slutte å hive så mye mat !"

 

Go dag mann økseskaft *oppgitt*

 

Bruker å få 1/2 pris på Rema , er da nok krig i verden mht henge seg opp i bagateller.

Du får ikke halv pris på utgåtte varer! I såfall risikerer rema å få heftig stor bot ;-)
meny selger ofte varer som har gått ut for flere dager siden i tilbudsdisken sin. Sett det i flere menyer i området. Useriøse greier. Fisk, kylling etc som har gått ut for flere dager siden!

Huff da! Ikke helt lovlig det da gitt! Mattilsynet skulle vært der gitt! Skjønner biff og tørrvarer, men ikke fisk og kylling!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Harley Quinn

Er vel ikke noe fasit på hvordan man tjener mer.

 

Eneste jeg kommer på er å gjemme unna varer til de går ut på dato. Virker ikke særlig ofte derimot

Og blir man tatt blir man politianmeldt og ekskludert fra systemet!

Lenke til kommentar

 

Er vel ikke noe fasit på hvordan man tjener mer.

 

Eneste jeg kommer på er å gjemme unna varer til de går ut på dato. Virker ikke særlig ofte derimot

Og blir man tatt blir man politianmeldt og ekskludert fra systemet!

 

 

Jaja. Sier ikke at det nødvendigvis er så lurt å gjøre det heller

Lenke til kommentar

Det der varierer - i butikkene jeg har vært i sørafor blir alt slikt kastet, og man får 50% på det som går ut samme dag. I Hammerfest var det ikke så nøye (selv om jeg mener det er litt i overkant å betale 50% på noe som faktisk er over datomerkingen.).

Enig 50% er litt my for en vare du får gratis på bunnpris!

ihvertfall får man 50% på ICA/Rimi hos meg!

Lenke til kommentar

Om du bruker 7.5 time per dag på å utnytte garantien til Kiwi, da er du greit taper.

Sløs heller med pengene dine lurifaks. du driter tydeligvis penger.

om du har tid og vilje, hvorfor ikke tjene noen extra kr på og bruke hue?

 

Du er sikkert Kiwi ansatt, stakkar.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Underholdende tråd å lese, dette!

Mye som går igjen, og folk som stiller spørsmål, som er besvart tidligere i tråden, dog. Burde kanskje vært mulighet for å slette innlegg som for n`te gang, spør hvordan Kiwi-garantien gjelder? ;-)

 

Hva er galt med å være Kiwi-jeger som litt hobby på si?

Jeg og madammen, kjører rett som det er runder i området og "kvalitetssikrer" hyllene til Kiwi. Bruker sikkert en time i hver butikk, hver gang vi er der. Finner stort sett alltid ett eller annet som betjeningen har oversett, eller glemt å rullere riktig.

 

Matbudsjettet har gått betraktelig ned, etter at vi begynte med dette. Og Kiwi-butikkene begynner som oftest å rydde med en eneste gang, de oppdager at vi er i ferd med å starte jakt hos dem.... :-)

 

Men. Vi gjemmer selvfølgelig aldri varer. Vi flytter oss, dersom det kommer folk som skal ha noe i disken vi leter gjennom.

 

Edit: (Har ikke fått nye svar, så jeg redigerer istedet)

Men, når man ser programmet om Kiwi-Bob, som Ylvis-brødrene laget til serien Norges Herligste, så blir man betenkt. For både mengden rot, overnøblering, og lassevis av utgått mat i mange rom og trapper, hjemme; gir jo ikke særlig god reklame, hverken for Bob selv, eller Kiwi, for den saks skyld?

Bob har tydligvis god orden på varer hos Kiwi. Hjemme derimot, står det visst veldig ille til med ordenen?...... Hmmmm

Men, ting har forhåpentligvis blitt bedre også med Bob, siden 2008?

Endret av Trynnn
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Galt å galt, er vel like "galt" som å rote rundt i søplekasser etter tomflasker. Litt sånn som barn, rusmisbrukere og cp folk driver med. Gjøre seg til latter for så lite penger :p hvis man har så mye fritid og energi så kan en ekstrajobb sikre mer penger, folk er jammen desp etter penger når de gjør seg til skam ved å rote i butikkhyller i timevis

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

Jeg ville følt meg ganske liten hvis jeg gikk gjennom en butikk for å kreve penger for deres varer...

Jeg forstår det, men det er ikek så farlig, ganske så mange som gjør det wink.gif Etter du har gjort det 2-3 ganger så blir det mindre skummelt inv_biggrin.gif

Dersom jeg finner en stor mengde alkohol skal jeg heller vurdere å få pengene for den.Men jeg roter ikke gjennom varene for å finne dem - det overlater jeg slike som deg.

HEhe, jeg roter heller ikke gjennom varene da, det er viktig å oppføre seg orgentlig og aldri lage noe rot. Ja det burde du, var noen 15 åringer som fikk 24 tusen for alkohol en gang inv_biggrin.gif
hvordn kan 15 åringer tjene penger på alkohol? De hadde ikke kjøpt det uannsett, på grunn av alderen.
Lenke til kommentar

 

Om du bruker 7.5 time per dag på å utnytte garantien til Kiwi, da er du greit taper.

 

Sløs heller med pengene dine lurifaks. du driter tydeligvis penger.

om du har tid og vilje, hvorfor ikke tjene noen extra kr på og bruke hue?

 

Du er sikkert Kiwi ansatt, stakkar.

hahahaha lol, agreeeee!!!! :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...