Gå til innhold

Disse spillene har de beste sluttene (DS, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere tar Eurogamers liste? Lag egen.

 

Og for helvete heller, Call of Duty: Black Ops? Dette er siste gang jeg besøker denne nettsiden (gamer.no skrives dette fra).

 

Det er Guinness si liste, ikkje Gamer.no eller Eurogamer si.

 

Gamer.no, og Eurogamer burde ha mer respekt for seg selv, enn å finne ei liste som ser slikt ut. Det er direkte skummelt.

Lenke til kommentar

Som de fleste andre ser jeg på listen som en eneste stor vits. At ikke Braid er med en gang er mitt største varselsignal. Når det er sagt er vel ikke dette første eksempel på hvorfor avstemninger som regel gir latterlige resultater, og at av og til så har skribenter mer rett enn 13-16 åringer...

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Dere tar Eurogamers liste? Lag egen.

 

Og for helvete heller, Call of Duty: Black Ops? Dette er siste gang jeg besøker denne nettsiden (gamer.no skrives dette fra).

Ro deg ned. Er det vanskelig å tenke igjennom all den røde tåka? :p

Denne artikkelen er å regne som en notis. En formidling av noe som har skjedd i verdenen. Guinness har lagd en liste, Gamer.no informerer oss at Guinness har lagd en slik liste, uten å kommentere på innholdet i den.

 

Personlig mener jeg at Gamer.no godt kunne ha gjort dette. Om de hadde analysert listen og satt sprøsmålstegn ved oppføringene på den, så hadde det blitt en mye mer interessant artikkel å lese.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ro deg ned. Er det vanskelig å tenke igjennom all den røde tåka?

Denne artikkelen er å regne som en notis. En formidling av noe som har skjedd i verdenen. Guinness har lagd en liste, Gamer.no informerer oss at Guinness har lagd en slik liste, uten å kommentere på innholdet i den

 

Det er sant, men likefullt er det en så latterlig dårlig liste at jeg syntes nyhetsverdien er lik null. Det burde vel egentlig Gamer også vite. Kanskje det var mangel på ting å skrive om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er så forbanna lei at Star wars og Comics helter (Marvel/DC comics) alltid skal ha fans over alt,

 

Jeg hater Batman Superman Spiderman og Star Wars fansen, De skal dominere alt, Selfølgelig er jeg teit for at jeg sier dette, jeg rager,

 

Men kan noen gi meg sympati , hvorfor er Batman filmen den beste hver år, hvorfor er Heath Joker den beste skummleste skuespilleren i de siste 10 år,

 

Hvorfor ER ALT SOM KOMMER FRA STAR WARS PÅ LISTA NÅR DET IKKE ER I NERHETEN AV DE BESTE SPILLENE !!! AGAHDASHDJKA

 

Sorry :p jeg er full

Lenke til kommentar

Arh, alle disse rangeringene av ditt og datt. Det går rett og slett ikke an å rangere noe. Jeg liker ikke ertesuppe, men for andre kan det være en livrett.

 

Jeg kunne kanskje godtatt denne listen hvis det var bransjefolk som skulle kåre de 50 beste avslutningene (som når fotballspillere kårer verdens beste), men nei. La oss kåre Norges 50 beste julemiddager også! Så kan vi spørre 13 000 skolebarn! Lurer på om medisterkaker og wienerpølser scorer høyt da...

 

Meninger er subjektive. Trodde virkelig at Guinness World Records visste dette.

 

EDIT: Jeg virker kanskje i overkant irritert, og det var egentlig ikke meningen. Det er veldig mange gode spill på denne listen - for all del! Smaken er som baken! :)

Endret av Smål
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...