Gå til innhold

Er det for mange spillplattformer på markedet?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513

Det finnes flere enn 3stasjonære konsoller på markedet, men de andre er sånne billige made in china skrap.Vil forholde meg til bare Xbox 720 og Playstation 4 i fremmtiden. Man å jo nesten være 10 år for å like Wii, mario å sånt skrap.

 

Du vet at både Playstation og Xbox blir produsert i Kina? På lik linje med det meste av forbrukerelektronik.

 

Likevel forskjell på produkter som blir designet i USA eller japan og så produsert i Kina. Mens konsoller designet og produsert i kina eller andre 3 verdens land bare er noe skrap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vil tørre å påstå at nintendo og mario er skylden til at vi fortsatt har konsoll i dag pga spilkrakket i 83. I 83 var hjemme komputere større enn konsoller i europa, så om nintendo ikke hadde slått gjennom hadde vi kanskje bare sitte her med pcer. dette er sjølvsagt spekulasjon og vi vil ikkje vite om dette er sant før vi finner opp ei maskin til eit anna univers. Men her er i alle fall noko å tenke på: Nintendo (konsoll) slo gjennom i 83. Nintendo dolka Sony i ryggen med cd ekspansjon til SNES og sony lagde egen konsoll etter det. Uten konkuranse og salg av andre konsollar tviler eg sterkt på at microsoft hadde gitt ut konsoll.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Hele mario er umodent. Men det er ikke skrap. back to topic.

 

Hvis Xbox 720 får en HD 6670 vil det da gi oss Avatar Grafikk?  

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Hele mario er umodent. Men det er ikke skrap. back to topic.Hvis Xbox 720 får en HD 6670 vil det da gi oss Avatar Grafikk?  

 

Et 6670 er vel ikke SÅ kraftig? Mitt 6870 kjører riktignok det meste i 1080p, med gjerne 4x AA, 16x AF, og high. men 6670 er jo ikkje så ÜBERKRAFTIG at det blir penere enn på min PC?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Hele mario er umodent. Men det er ikke skrap. back to topic.Hvis Xbox 720 får en HD 6670 vil det da gi oss Avatar Grafikk?

 

Et 6670 er vel ikke SÅ kraftig? Mitt 6870 kjører riktignok det meste i 1080p, med gjerne 4x AA, 16x AF, og high. men 6670 er jo ikkje så ÜBERKRAFTIG at det blir penere enn på min PC?

Om microsoft putte HD 6670 GDRR5 2GB i Crossfire. Ville være kult. Blir vel pent uansett tenk bare på hvor fint Gears Of War 3 er på  Übergammel maskinvare. Gang så den grafikken med 6.Det vil nok se veldig bra ut fordi de kan optimsere hver eneste kraftdråpe, noe som aldri kan skje på en PC.  

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Hele mario er umodent. Men det er ikke skrap. back to topic.Hvis Xbox 720 får en HD 6670 vil det da gi oss Avatar Grafikk?

 

Et 6670 er vel ikke SÅ kraftig? Mitt 6870 kjører riktignok det meste i 1080p, med gjerne 4x AA, 16x AF, og high. men 6670 er jo ikkje så ÜBERKRAFTIG at det blir penere enn på min PC?

Om microsoft putte HD 6670 GDRR5 2GB i Crossfire. Ville være kult. Blir vel pent uansett tenk bare på hvor fint Gears Of War 3 er på  Übergammel maskinvare. Gang så den grafikken med 6.Det vil nok se veldig bra ut fordi de kan optimsere hver eneste kraftdråpe, noe som aldri kan skje på en PC.  

Det at det blir 6x ytelse er rykter, alltid vær kritisk til det du leser på nettet (you never know who's a cat or troll!). Men et 6670 er hvertfall noen steg opp fra 5500-basert grafikk (med mindre jeg husker feil)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...