Gå til innhold

Activision Blizzard noterer gigantoverskudd (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

wow, utrolig at de har tjent så mye på CoD Elite.

 

Jeg spiller ikke CoD så veit ikke hvordan det er, men godtar CoD spillerne å betale ekstra for map-packs som de nesten må ha? Et spørsmål til de som spiller CoD, synes dere det er helt greit?

 

Mulig jeg har godt glipp av noe, men jeg synes det er forkastelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Call of Duty graver sin egen grav.

Muligens men den spar opp penger til Activision da...

 

Du tror de kommer til å gi ut 2-3 elendige spill (min mening, mange kjøper dem..), slik at de i framtiden kan lage ett dyrt spill som kommer til å være kjempebra?

Nei det var ikke min mening og si med posten. Det var egentlig og si at selv om de lager søppel så kjøper folk. Men før eller siden så blir utgiveren så uglesett at ingen gidder og kjøpe CoD, som ett eksempel lenger. Da begynner de virkelig og få problem.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gah med alle disse pengene kunne de ikke bestilt ukentlig massør til de som lager spillet. Leid in ekstra folk utvidet studio og fått en gjeng til lage en ny game engine.

Sån at det neste Call Of Shit kunne bli litt bedre.

 

 

Og jeg vil takke dere på activision for å ha ødelagt Spyro . Dere måtte bare fortsette på serien , dere måtte bare drite over hele Spyro og dragelandet og gi ut en spill som i sammenligningen til Spyro 1-3 er en sko full av de verste eksrementer og dritt.

 

Jeg vil alltid hate deg Activison og aldri kjøpe et spill fra deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tipper neste Call of Duty spill kommer etter neste generasjon konsoller.Så slipper vi pc-brukere den kav råtne grafikken de siste spillene har hatt.

 

Tja, det avheng først og framst av om neste konsollgenerasjon er klar i løpet av året. Omsynet til PC-brukarar tror eg er lågt på prioriteringslista, og CoD er alle annual franchises si mor.

Lenke til kommentar

Tipper neste Call of Duty spill kommer etter neste generasjon konsoller.Så slipper vi pc-brukere den kav råtne grafikken de siste spillene har hatt.

 

Tja, det avheng først og framst av om neste konsollgenerasjon er klar i løpet av året. Omsynet til PC-brukarar tror eg er lågt på prioriteringslista, og CoD er alle annual franchises si mor.

 

Men nå er spikeren kokt bort i suppa , de lar lurt i å vente på ny hardware så de kan utvikle spillet videre etter å ha gitt ut 2 identiske spill.

Lenke til kommentar

Men nå er spikeren kokt bort i suppa , de lar lurt i å vente på ny hardware så de kan utvikle spillet videre etter å ha gitt ut 2 identiske spill.

 

To identiske? Har vore same spelet sidan 2007. :p

 

Uansett, når Modern Warfare 3 slo alle rekordane sett av MW2 og Black Ops, så framstår det nok ikkje for dei som om spikaren er kokt vekk allereie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...