Jump to content
Hopsin

Den store NBA-tråden

Recommended Posts

Er du seriøs?

Sandy Koufax var en av de mest berømte baseball spillere på sin tid. Det er logisk å tro at en som bruker et slikt kalllenvn ville være meget glad i baseball. Han var også en jøde, kanskje den mest berømte jødisk idrettsmann i USA, særlig på den tiden

Sandy Koufax var en av de mest berømte baseball spillere på sin tid. Det er logisk å tro at en som bruker et slikt kalllenvn ville være meget glad i baseball. Han var også en jøde, kanskje den mest berømte jødisk idrettsmann i USA, særlig på den tiden

Ja, jeg er klar over det. Uavhengig av hans religiøse/etniske tilhørighet er det jo derfor naturlig å tro at en som bruker det som nick har en viss tilknytning til baseball, slik du antyder i ditt innlegg. Det jeg ikke forstår er da hvorfor Sandy Koufax (brukeren) umiddelbart anklager deg for å være forutinntatt fordi "basketball er en svart sport".

Ja, jeg er klar over det. Uavhengig av hans religiøse/etniske tilhørighet er det jo derfor naturlig å tro at en som bruker det som nick har en viss tilknytning til baseball, slik du antyder i ditt innlegg. Det jeg ikke forstår er da hvorfor Sandy Koufax (brukeren) umiddelbart anklager deg for å være forutinntatt fordi "basketball er en svart sport".

Kanskje han spoeker litt med "jøder hater svarte" stereotypen.

Annonse

Har dessverre fulgt dårlig med frem til Playoffs i år, og egentlig bare sett kampene fra Western Conf. Sett begge games i Eastern nå også, og jesus lord, Bucks ser sterke ut. Utrolig spennende spill også. Tror det blir en mulig kanonfinale mellom Bucks og Warriors. Pleier som regel å holde med Warriors, men Giannis unner jeg mye godt. Tror han kan gjøre det meget spennende i år, spesielt hvis ikke Durant eller Cousins er klare til en evt finale.

Edited by Neonex

Bucks har et bedre lag enn Toronto Raptors. Tror ikke at Raptors kan kjempe mot Warriors med en stjernespiller i Leonard alene. 

Bucks kan faktisk vinne mot Warriors hvis de får skuddene til å sitte. Har en fin miks av tre-poengere og Giannis. Men tror at Lopez er for svak som center, han er litt treg og ikke så dominerende. Kan slite mot D. Green.