Gå til innhold

Den store NBA-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

vet ikke helt hvem som vinner i år. Golden State virker å være i dårlig forfatning og K. Thompson + D. Green ferdige for sessongen. samt at K. Durant har vist seg sine svakheter i forhold til LeBron James. han er ikke en playmaker og trenger en playmaker for å være skikkelig god. Curry er muligens ikke nok. 

 

tror at kampen muligens vil stå mellom LA Lakers (sjokkerende for mange her) og Toronto Raptors. sistnevnte ledet av K. Leonard virker å være veldig gode. tror at Celtics blir for svake ettersom Hayward er fortsatt syk etter sin skade og K.Irving er for lite til å dominere. 

 

men vil bare si noe positivt om James. han virker å være spesielt velsignet. en leader of his people type person. transformasjonen Lakers har gjort med han er rett og slett utrolig. i tillegg kan vi se på hva som har skjedd med Cavs som har rasert fullstendig. hans aura vil virkelig skinne gjennom i sluttspillet i år. 

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

vet ikke helt hvem som vinner i år. Golden State virker å være i dårlig forfatning og K. Thompson + D. Green ferdige for sessongen. samt at K. Durant har vist seg sine svakheter i forhold til LeBron James. han er ikke en playmaker og trenger en playmaker for å være skikkelig god. Curry er muligens ikke nok. 

 

tror at kampen muligens vil stå mellom LA Lakers (sjokkerende for mange her) og Toronto Raptors. sistnevnte ledet av K. Leonard virker å være veldig gode. tror at Celtics blir for svake ettersom Hayward er fortsatt syk etter sin skade og K.Irving er for lite til å dominere. 

 

men vil bare si noe positivt om James. han virker å være spesielt velsignet. en leader of his people type person. transformasjonen Lakers har gjort med han er rett og slett utrolig. i tillegg kan vi se på hva som har skjedd med Cavs som har rasert fullstendig. hans aura vil virkelig skinne gjennom i sluttspillet i år. 

lol.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hvor tror/håper dere Zion Williamson ender?

 

Håper selvsagt mitt Timberwolves får han selv, men sier ikke nei til #2 Ja Morant heller.

Han går nok som nummer 1. Megatalent som vil fylle setene. 

 

Ja Morant er Point Guard og passer for Phoenix Suns (som strengt ikke har hatt noe lag siden Steve Nash forlot laget). 

 

Når det gjelder selve lotteriet, så må vi vel vente til i morgen eller noe sånt. Men New York Knicks har gode muligheter denne gangen. Ligger sist og har to maxspots der. Hvis de får en god spiller i draften og kan få Kyrie Irving og Kevin Durant, så er de plutselig utfordrere. 

Lenke til kommentar

Han ble drept i 2008.

Ja, men det gjør ikke moren mindre ensom eller pleietrengende.

 

Han gir sjeldent intervjuer, men så at han nevnte det å forsørge moren eller pleie moren spesifikt flere ganger i Serge Ibakas cooking show.

 

Det er nok hovedgrunnen til at han ønsker seg hjem. Han spilte jo også i San Diego fremfor Kentucky eller Duke når han var yngre. 

Lenke til kommentar

Ja, men det gjør ikke moren mindre ensom eller pleietrengende.

 

Han gir sjeldent intervjuer, men så at han nevnte det å forsørge moren eller pleie moren spesifikt flere ganger i Serge Ibakas cooking show.

 

Det er nok hovedgrunnen til at han ønsker seg hjem. Han spilte jo også i San Diego fremfor Kentucky eller Duke når han var yngre.

Jeg tviler ikke på at han har lyst til å være i nærheten av sin mor, men siden dette skjedde mens Kawhi gikk på high school, og han siden har spilt 8 år i NBA utenfor California, så er det jo ikke gitt at det vil være utslagsgivende i år. Knutoleks innlegg gir et visst inntrykk av at han trodde familiesituasjonen hadde endret seg. Det har den jo ikke, den har vært den samme i hele Kahwis basketballkarriere.
Lenke til kommentar

Jeg tviler ikke på at han har lyst til å være i nærheten av sin mor, men siden dette skjedde mens Kawhi gikk på high school, og han siden har spilt 8 år i NBA utenfor California, så er det jo ikke gitt at det vil være utslagsgivende i år. Knutoleks innlegg gir et visst inntrykk av at han trodde familiesituasjonen hadde endret seg. Det har den jo ikke, den har vært den samme i hele Kahwis basketballkarriere.

Med mindre moren har blitt syk. flott fyr forresten Kawhi! 

Lenke til kommentar

Hadde trodd en heter Sandy Koufax ville blitt mer intersert. I LA Dodgers enn Lakers!

Du mener fordi basketball er en svart sport? Litt forutintatt er du jjkoggan. 

 

Vil si at jeg liker fotball, basketball, amerikansk fotball, baseball og friidrett, blant annet. Men når jeg var liten ville moren min at jeg skulle bli basketballspiller. dette fordi hun har en onkel som er 2.10 m. Vi har høydegenet. 

 

men faren min er bare 1.70 og jeg er 1.74, så ble ikke noe av. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...