Gå til innhold

Sensation White til Norge 14. april Telenor Arena - Diskusjon rundt House/Electro/Dubstep/Sensation white/Line-Up


Avstemning  

15 stemmer

  1. 1. Hva syntes dere om at Sensation White kommer til Norge enda engang?

    • Veldig bra!!
    • Interesserer meg ikke stort
    • Det suger, jeg vil ha Sensation BLACK!


Anbefalte innlegg

Endelig kommer Sensation white tilbake til Norge igjen for andre gang.

14.April er det den store dagen! !

SOM jeg har gledet meg til denne eventen!

Kommer til og bli en kongekveld med mye musikk, dans og liv!

 

Ifjor ble det solgt 22.000 billetter! Folk i alle aldre, kledd i hvitt, strømmet til Telenor Arena allerede tidlig på dagen for å komme seg inn tidlig. Også i Oslos gater observerte man mennesker i hvite kostymer, sminke og festantrekk, klare for kvelden. Og nå kommer Sensation White tilbake igjen!

post-264164-0-72415600-1328641216_thumb.jpg

 

Line-Up'n har ikke blitt satt enda, men håper på disse;

 

David Guetta, Swedish House Mafia, Avicii, Armin Van Buuren, Skrillex, Benny Benassi og selvfølgelig Tiesto!

 

Hva håper dere line-up'n blir?

Hva syntes dere om at Sensation White kommer til Norge igjen?

Hva syntes dere om fjorårets fest?

post-264164-0-06666800-1328640907_thumb.jpg

Billetter finner dere på www.billettservice.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sensation er for mennesker som tror de vet hva elektronisk musikk er.

Champagne, se og bli sett og en gedigen fyllefest.

 

 

David Guetta, Swedish House Mafia, Avicii, Armin Van Buuren, Skrillex, Benny Benassi og selvfølgelig Tiesto!

 

^

Sier det meste.

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar

Hvis du ikke liker det, hvorfor bry deg med å kommentere?

 

Fordi jeg er en grinete og gammel gubbe som misliker konseptet og tilhørende publikum.

 

Men for all del, folk skal få være sauer så mye de vil.

Det er bare at jeg i tillegg syntes litt synd på de.

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar

Gleder meg veldig til Sensation 14 April, vet ikke helt hvorfor, i år ser det dårlig ut med følge. Har ikke samme gjengen som i fjor lenger, spredt i militær og studier...

 

Var i en periode jeg var redd for at det ikke ville kom tilbake, leste noe greier om at de ikke ville leie ut igjen pga ødeleggelser osv?? Når det ble offisielt at de kom igjen ble jeg overlykkelig. Fjorårets fest var en suksess for meg, men jeg må si at køsystemet overalt var utrolig ræva, men haddet det fett for det. I 2012 har man lært av sine feil og nå står Sensation selv for servering osv. Håper det blir bra denne gangen!

 

håper jeg finner ut en løsning, vil ikke gå glipp av temaet INNERSPACE.

I 2011 var jeg utrolig fornøyd med Avicii, Benny Benassi OVERRASKET sykt. ble helt tatt på senga. ellers kunne jeg kanskje tenkt meg å se CAZETTE eller Sander van doorn igjen. tror det vil bli bra uansett. om det er en fyllefest so be it. Man må tenke på seg selv, blir ikke bedre enn det man selv gjør det til.

 

spørsmål til trådstarter, vet du om noe offisielt ""sensation hotell"" hvor det vil være bra liv? timene før? klokka 15:00-19:00

Lenke til kommentar

hehe, enig med deg der!

 

hmm, vet ikke om noe offisielt sensation hotell, men det burde jo være det, har leitet litt rundt omkring på nettet men fant ingenting...

Men du kan følge facebook siden til "Sensation Norway 'Innerspace'" så kan du kanskje høre der eller noe :) Der er det vel noen som har litt mer peiling enn meg! hehe :)

 

http://www.facebook.com/events/278262435568044/

Lenke til kommentar

Kan ikke du syntes synd på de for deg selv, fremfor å angripe folk som syns det er gøy? Er det så viktig at det er "riktig type house", så lenge folk koser ræva av seg?

 

Helt enig her altså...han han er bare misunnelig og synes synd på seg selv.

 

Misunnelig på en gjeng hvitkledde sauer som tror de vet hva house musikk er? Ja jøss :thumbup:

 

De fleste jeg har snakket med ønsker at Skrillex skal komme på Sensation.. De sier vel sitt.

Lenke til kommentar

Du minner meg om en kollega, som klager over maten i kantina og syns synd på alle oss som klarer å spise så dårlig og kjedelig mat.

 

Vel, det er deg det er synd på. En enorm fest tusenvis kommer til å elske, mens du sitter hjemme i en sky av bedrevitenhet, sikker på at du er bedre enn de. Skrillex er definert som mange sjangre, hvorav Electro-House er en av de. At du er uenig, er bare ditt problem.

Lenke til kommentar

Du minner meg om en kollega, som klager over maten i kantina og syns synd på alle oss som klarer å spise så dårlig og kjedelig mat.

 

Vel, det er deg det er synd på. En enorm fest tusenvis kommer til å elske, mens du sitter hjemme i en sky av bedrevitenhet, sikker på at du er bedre enn de. Skrillex er definert som mange sjangre, hvorav Electro-House er en av de. At du er uenig, er bare ditt problem.

 

Jeg har vært på Sensation en rekke ganger. Og hvis ikke du greier å se poenget mitt, føyer du deg inn i rekken med de andre champagnedrikkende sauene.

Men for all del, ha en fet fest :thumbup:

Lenke til kommentar

Du minner meg om en kollega, som klager over maten i kantina og syns synd på alle oss som klarer å spise så dårlig og kjedelig mat.

 

Vel, det er deg det er synd på. En enorm fest tusenvis kommer til å elske, mens du sitter hjemme i en sky av bedrevitenhet, sikker på at du er bedre enn de. Skrillex er definert som mange sjangre, hvorav Electro-House er en av de. At du er uenig, er bare ditt problem.

 

Jeg har vært på Sensation en rekke ganger. Og hvis ikke du greier å se poenget mitt, føyer du deg inn i rekken med de andre champagnedrikkende sauene.

Men for all del, ha en fet fest :thumbup:

 

så du pisser i motvind med andre ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du minner meg om en kollega, som klager over maten i kantina og syns synd på alle oss som klarer å spise så dårlig og kjedelig mat.

 

Vel, det er deg det er synd på. En enorm fest tusenvis kommer til å elske, mens du sitter hjemme i en sky av bedrevitenhet, sikker på at du er bedre enn de. Skrillex er definert som mange sjangre, hvorav Electro-House er en av de. At du er uenig, er bare ditt problem.

 

Jeg har vært på Sensation en rekke ganger. Og hvis ikke du greier å se poenget mitt, føyer du deg inn i rekken med de andre champagnedrikkende sauene.

Men for all del, ha en fet fest :thumbup:

 

så du pisser i motvind med andre ord.

 

 

Er det mulig...

 

 

Jeg misliker konseptet pga retningen det har tatt. Konseptet har blitt voldtatt like hardt som f.eks Trance Energy.

TS spør om hva folks synes..Jeg svarer..

 

At dere føler dere truffet får stå på deres regning.

Lenke til kommentar

Du minner meg om en kollega, som klager over maten i kantina og syns synd på alle oss som klarer å spise så dårlig og kjedelig mat.

 

Vel, det er deg det er synd på. En enorm fest tusenvis kommer til å elske, mens du sitter hjemme i en sky av bedrevitenhet, sikker på at du er bedre enn de. Skrillex er definert som mange sjangre, hvorav Electro-House er en av de. At du er uenig, er bare ditt problem.

 

Jeg har vært på Sensation en rekke ganger. Og hvis ikke du greier å se poenget mitt, føyer du deg inn i rekken med de andre champagnedrikkende sauene.

Men for all del, ha en fet fest :thumbup:

 

så du pisser i motvind med andre ord.

 

 

Er det mulig...

 

 

Jeg misliker konseptet pga retningen det har tatt. Konseptet har blitt voldtatt like hardt som f.eks Trance Energy.

TS spør om hva folks synes..Jeg svarer..

 

At dere føler dere truffet får stå på deres regning.

 

Retningen den går er jo positiv, sensation kommer til fler, og fler land om i verden, og det er mange fler som vil ha det. Nå har det tatt sitt neste steg mot USA, og blir sikkert større og enda fler sensations fremover.

Lenke til kommentar

Du minner meg om en kollega, som klager over maten i kantina og syns synd på alle oss som klarer å spise så dårlig og kjedelig mat.

 

Vel, det er deg det er synd på. En enorm fest tusenvis kommer til å elske, mens du sitter hjemme i en sky av bedrevitenhet, sikker på at du er bedre enn de. Skrillex er definert som mange sjangre, hvorav Electro-House er en av de. At du er uenig, er bare ditt problem.

 

Jeg har vært på Sensation en rekke ganger. Og hvis ikke du greier å se poenget mitt, føyer du deg inn i rekken med de andre champagnedrikkende sauene.

Men for all del, ha en fet fest :thumbup:

 

så du pisser i motvind med andre ord.

 

 

Er det mulig...

 

 

Jeg misliker konseptet pga retningen det har tatt. Konseptet har blitt voldtatt like hardt som f.eks Trance Energy.

TS spør om hva folks synes..Jeg svarer..

 

At dere føler dere truffet får stå på deres regning.

 

Retningen den går er jo positiv, sensation kommer til fler, og fler land om i verden, og det er mange fler som vil ha det. Nå har det tatt sitt neste steg mot USA, og blir sikkert større og enda fler sensations fremover.

 

My point exactly.

 

 

 

Til info. (Kun snappet opp på et forum av en nyregistrert bruker)

 

Hi!

There is an ongoing dispute regarding the use of the Telenor Arena where Sensation is supposed to hold a live concert in April this year.

The arena was built mainly as an indoor football stadium for premier league football, but could also be used by other sporting events. However the owners of the Arena (Euforum) have dismantled the football facilities, including the playing surface, and coldheartedly thrown the local premier league football team Stabak out. The owners claim that the football events did not yield enough profit, and just closed the doors for all sports events that are dependent upon this playing surface. This has caused the local authorities to react with fury as planning permission was given to Euforum to build a sports arena not a concert hall. It is now likely that the authorities will withdraw permission for the use of the arena unless Euforum reinstate the playing surface and facilities. This will then comply with the local regulations that Euforum accepted when the arena was first built.

Before you possibly go the lengths of buying tickets for the concert at Fornebu, it would be advisable to check with Sensation if they actually will be allowed to hold a concert at Telenor Arena this April. There have been attempts to contact Sensation regarding this matter, unfortunately to no avail.

We advise all those thinking of attending the supposed concert in April to think twice before parting with their hard earned cash until the local authorities sanction the use of the Arena as a concert hall.

Lenke til kommentar

My point exactly.

 

Til info. (Kun snappet opp på et forum av en nyregistrert bruker)

 

Hi!

There is an ongoing dispute regarding the use of the Telenor Arena where Sensation is supposed to hold a live concert in April this year.

The arena was built mainly as an indoor football stadium for premier league football, but could also be used by other sporting events. However the owners of the Arena (Euforum) have dismantled the football facilities, including the playing surface, and coldheartedly thrown the local premier league football team Stabak out. The owners claim that the football events did not yield enough profit, and just closed the doors for all sports events that are dependent upon this playing surface. This has caused the local authorities to react with fury as planning permission was given to Euforum to build a sports arena not a concert hall. It is now likely that the authorities will withdraw permission for the use of the arena unless Euforum reinstate the playing surface and facilities. This will then comply with the local regulations that Euforum accepted when the arena was first built.

Before you possibly go the lengths of buying tickets for the concert at Fornebu, it would be advisable to check with Sensation if they actually will be allowed to hold a concert at Telenor Arena this April. There have been attempts to contact Sensation regarding this matter, unfortunately to no avail.

We advise all those thinking of attending the supposed concert in April to think twice before parting with their hard earned cash until the local authorities sanction the use of the Arena as a concert hall.

 

Har du en kilde til det? Hvis det stemmer så vurderer jeg å kvitte meg med billetten min.

 

Syntes det er rart du kan være så negativ til Sensation, kunne skjønt det hvis du sammenlignet med andre eventer og at Sensation kanskje ikke imponerte mest men å si det er dårlig virker veldig useriøst.

Lenke til kommentar

My point exactly.

 

Til info. (Kun snappet opp på et forum av en nyregistrert bruker)

 

Hi!

There is an ongoing dispute regarding the use of the Telenor Arena where Sensation is supposed to hold a live concert in April this year.

The arena was built mainly as an indoor football stadium for premier league football, but could also be used by other sporting events. However the owners of the Arena (Euforum) have dismantled the football facilities, including the playing surface, and coldheartedly thrown the local premier league football team Stabak out. The owners claim that the football events did not yield enough profit, and just closed the doors for all sports events that are dependent upon this playing surface. This has caused the local authorities to react with fury as planning permission was given to Euforum to build a sports arena not a concert hall. It is now likely that the authorities will withdraw permission for the use of the arena unless Euforum reinstate the playing surface and facilities. This will then comply with the local regulations that Euforum accepted when the arena was first built.

Before you possibly go the lengths of buying tickets for the concert at Fornebu, it would be advisable to check with Sensation if they actually will be allowed to hold a concert at Telenor Arena this April. There have been attempts to contact Sensation regarding this matter, unfortunately to no avail.

We advise all those thinking of attending the supposed concert in April to think twice before parting with their hard earned cash until the local authorities sanction the use of the Arena as a concert hall.

 

Har du en kilde til det? Hvis det stemmer så vurderer jeg å kvitte meg med billetten min.

 

Syntes det er rart du kan være så negativ til Sensation, kunne skjønt det hvis du sammenlignet med andre eventer og at Sensation kanskje ikke imponerte mest men å si det er dårlig virker veldig useriøst.

 

Har dessverre ikke mer enn det innlegget (sto på www.clublife.no)

Men det er avkreftet nå. Sensation på Telenor Arena står ikke i fare for å bli kansellert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...