Gå til innhold

– Gammeldags å kun tilby én betalingsmodell i MMO-er (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samtidig så er det noen av oss som er stuck at work all day long, og som ikke har tiden til å grinde seg opp en god spill-figur. Det positive er at vi tjener penger, slik at vi kan betale litt ekstra, slik at økonomien går rundt for produsenten.

 

Skillz kan forøvrig ikke kjøpes uansett :) Og om spillet ene og alene baserer seg på gear osv så er det uinteressant i mine øyne hvertfall.

 

Eller noe slik....er bare vanskelig egentlig da jeg er litt enig. *bored at work*

Lenke til kommentar

Jeg føler Turbine har funnet en fin balanse mellom hva de tilbyr i form av mikrotransaksjoner og hva som kreves i spillet for å komme videre. Man får ikke tak i det beste av det beste, men for de som ikke har tid eller flaks med grindingen kan kjøpe seg enkelte nyttige ting. Blant annet de laveste stat-tomes og respec ting, samt noe crafting utstyr. Jeg opplevde det hvertfall som veldig balansert den tiden jeg spilte DDO.

 

Det viktigste er vel at man ikke gjør folk avhengige av å bruke penger for å komme seg videre, alt er tilgjengelig for de som ønsker å finne det ved å spille istedet for å kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...