Gå til innhold

Tidenes dårligste spill


Anbefalte innlegg

Final Fantasy 13, spilte mange mange timer med dette, var nesten ferdig med spillet, men så ble jeg drittlei, trodde jeg kunne "holde ut", men ble så drittlei.

 

Er selvsagt et ålreit spill alt i alt, men ikke i det hele tatt for meg.

Jeg likte tieren, men klarte ikke å runde det heller :(

 

Dead Island, virket gøy og annerledes i begynnelsen, men så ble jeg lei her også, og syntes det var et drittspill, i motsetning til FF13 så kostet dette meg full pris.

 

Ja, dette er kompetente spill, men jeg hater de nå :8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Final Fantasy 13, spilte mange mange timer med dette, var nesten ferdig med spillet, men så ble jeg drittlei, trodde jeg kunne "holde ut", men ble så drittlei.

 

Er selvsagt et ålreit spill alt i alt, men ikke i det hele tatt for meg.

 

Tror du misforstår hva "Tidenes dårligste spill" betyr. :p

Fanken leste bare beskrivelsen xD

"Fortell oss om dine verste spillopplevelser."

Lenke til kommentar

Takk, jeg er 28. Det var god tilgang på spill-litteratur selv den gang. Ellers var det som nevnt jungelens lov som avgjorde hvilke titler som gikk på rundgang i diskett-karusellen.

 

ja det så jeg. Som jeg sa, jeg hintet ikke til at du var 12 år gammel. Men å si at tilgangen til litteratur rundt spill var "god" sammenlignet med i dag, er helt feil. Her i Norge hadde vi stort sett mindre enn ti store landsdekkende spillblad som ble solgt overalt. De fleste av disse var svært "mainstream", de tok for seg de aller mest populære spill. Etter hvert som teknologien ble bedre, når bladene begynte å komme med CDer og DVDer, så ble omfanget større, men fortsatt utrolig lite sammenlignet med den tilgangen vi har i dag. I dag kan du bokstavelig talt se en hel gjennomspilling av et spill på nett. Å se stort annet enn en lavkvalitets spilltrailer før, var som å tro på nissen.

 

Poenget mitt er at jeg mener du tar feil i din antagelse. Altså at de fleste som har dårlige spill, bare har fått disse kjøpt av mødre og tanter. Dette gjelder spesielt "før i tiden", da internett ikke var like utbredt.

 

ET ON SNES.

 

NUFF SAID

 

NOONE CAN ARGUE

 

DONE

 

Det fantes da vel aldri noe E.T. spill til SNES? Filmen kom ut i 1982, SNES kom ut på 90-tallet. E.T. fantes til Atari 2600.

 

Høres mer ut som at du har sett noen videoer på nett og bare slengte det ut her.

 

Tråden handler om det dårligste spillet du selv noen gang har spilt.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Alcatraz som kom ut i 2010.

Et SERIØST tilbakestående spill som jeg er relativt sikker på ble mistet og landet på hodet som baby.

Dårlige teksturer, dårlig level-design, dårlig lyd, enda dårligere AI og generelt en ufyselig opplevelse. Eneste positive jeg kan si om det spillet er at det tok relativt kort tid å lide seg gjennom elendigheten. En rotfylling fortoner seg som lystig og latterfylt opplevelse i forhold til Alcatraz.

 

Prøv på eget ansvar.

Lenke til kommentar

Jeg må neste si Call of Duty MW3.

 

Noen av de første CoD spillene var ganske allrighte. Men de har ikke tilført noe nytt eller unikt i sjangeren på lenge. De ha mer eller mindre solgt det samme spillet, til den samme personen flere ganger, og de har klart det slik at folk føler seg fornøyd.

 

Det er imponerende med tanke på hvor stor dunge med dritt (spesielt Modern Warfare) spillet er. Du kommer langt med markedsføringsbudsjett som er større enn andres produksjonsbudsjett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...