Gå til innhold

Gullstikka-nominasjoner er klare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gullstikka køyrer hardt for å vere mindre og mindre interessant for kvart år, ser eg.

 

Kvifor kan ikkje dei nedlastbare spela vere nominerte i fleire kategoriar? Frozen Synapse er eit betre strategispel enn nokon av dei nominerte i Strategi-kategorien, høyrer sjølvsagt heime i PC-kategorien, og uansett sjanselaus i Nedlastingskategorien når de har vald å nominere Minecraft i år (til tross for at det berre har vorte dårlegare sidan eg kjøpte det i 2009).

 

Også imponerande at halvparten av dei nominerte i Årets PC-spill er konsollspel med PC-release. Korleis Modern Warfare 3 i det heile tatt kan vere nominert til noko som helst er eit mysterium.

 

Reknar med forutsigbar Skyrim-runking, ispedt litt Modern Warfare/Battlefield 3. Eit sjeldsynt glimmer av kritisk sans i med nominasjonen av Dark Souls i fleire kategoriar, hadde vore kjekt om det vann - i Årets Spill er jo til dømes Dark Souls det eine reelle alternativet.

 

Forresten mogleg å få tilbake igjen kategoriane pluss dei nominerte spela i tekstformat i artikkelen? Røyste-appen vil ikkje la deg sjå på dei nominerte eller kva du røysta etter at du har sendt inn.

Endret av Zealuu
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Mine valg:

 

Årets actionspill - BF3

 

Årets spill - Total War: Shogun 2

 

Årets sportspill - Fight Night Champion

 

Årets pc-spill - Total War: Shogun 2

 

Årets racingspill - Forza 4

 

Årets konsollspill - Zelda Skyward Sword

 

Årets strategispill - Total War: Shogun 2

 

Årets håndholdte spill - Dissidia 012: Final Fantasy

 

Årets barnespill - Ratchet & Clank: All 4 One

 

Årets rpg/eventyrspill - Xenoblade Chronicles

 

Årets nedlastbare spill - Terraria

 

Årets åpen klasse - Child of Eden

 

Årets plattformspill - Super Mario 3D Land

 

Årets norskutviklede spill - Stupid Monkeys

 

Noen spill som ikke var på listen eller hadde passet i flere/annen kategori:

 

Sportspill: Mitt valg hadde vært: MLB 12 The Show (ikke på listen)

Årets pc-spill: Star Wars The Old Republic (var kun i rpg/eventyr kategorien, men ville gi stemmen til Xenoblade Chronicles i stedet)

___________________

Årets åpen klasse

Årets barnespill - Ikke spillt noen spill i disse 3 kategoriene, tilfeldig valgt.

Årets norskutviklene spill

___________________

Lenke til kommentar

Her planla jeg Terraria i årets spill, men regnet med at den ikke var med der og at jeg måtte stemme på Minecraft istedet. Men den var jo også fraværende... Og ikke var DXHR der heller tror jeg, så i praksis var Portal 2 eneste alternativ!

 

Gav Skyrim årets konsoll for å være snill da. :p

Lenke til kommentar

Gullstikka køyrer hardt for å vere mindre og mindre interessant for kvart år, ser eg.

 

Kvifor kan ikkje dei nedlastbare spela vere nominerte i fleire kategoriar? Frozen Synapse er eit betre strategispel enn nokon av dei nominerte i Strategi-kategorien, høyrer sjølvsagt heime i PC-kategorien, og uansett sjanselaus i Nedlastingskategorien når de har vald å nominere Minecraft i år (til tross for at det berre har vorte dårlegare sidan eg kjøpte det i 2009).

 

Skal litt til å slå The Sims: Medieval.

 

Også imponerande at halvparten av dei nominerte i Årets PC-spill er konsollspel med PC-release. Korleis Modern Warfare 3 i det heile tatt kan vere nominert til noko som helst er eit mysterium.

 

Tidenes spillår vet du. Ikke halvgæli med 4 PC spill i kategorien årets PC-spill, da. Alle oppfølgere......

 

I kategorien "Årets eventyr/rollespill" er det om man er snill et eventyrspill nominert. Da er jeg veldig snill også. :thumbdown:

 

I det minste så får denne tråden mer vann på mølla. :p

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1407277

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...