Gå til innhold

– Tre timer spilling om dagen er nok (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Jeg er enig i at man må få velge selv. Men maks 3 timer dagen høres egentlig greit ut. Må innrømme at jeg skulle selv ønske foreldrene mine hadde begrenset spillingen min mer når jeg var liten. Men som sagt, det er foreldrene som bør bestemme, ikke staten!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare si at visst dere ikke gidder og jobbe i helga så ta vekk mandag og tirsdag heller,

 

Nå har jeg hørt fra noen norske sider mye stoff om , Ps3,

 

Hvorfor bruker dere siden som vanlig jobb, Starter kl 8 og slutter kl 3, men ingen ting på kvelden,

 

Hva slags side er dette, er det folk med jobb til side som skriver her ??,

 

Skjønner bare ikke , visst jeg hadde en side ville jeg passet på den døgnet rundt, fordi jobben ville vert pcn hjemme, og jeg hadde alltid hatt den ved siden av meg,

 

Uansett bra side , men dere er litt treg med store nyheter,

 

Tips, kan dere ikke få en noob inn til og ha sin egen spalte der han viser populære videoer fra youtube eller annet,

 

Dere kan få noen ekstra hits på siden siden alle elsker youtube videoer,

Pluss dere som har peiling på andre spill bortsett fra hollywood spillene, (De store spillene)

 

Kunne foreksempel visst litt mer nerdete videoer, da får dere noe eget en de vanlige spille sidene,

Jeg tenker på når dere går tilbake i tid og skriver om gamle klassikere, hvorfor ikke vise videoer fra den tiden og, kanskje parodi og, selfølgelig må dere bruke videoer som er laget av andre :p.

 

Good night!

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Hvordan har de tenkt å håndheve denne loven? Spionprogrammvare på hver eneste PC?

 

Sannsynlegvis som det har vore gjort før, med å lovfeste at alle spel som skal seljast har ei innebygga tidslås. Utviklarar går heller med på det enn å miste sal. Det er allereie vanleg praksis i Sør-Korea å bruke personnummer for å registrere seg til spel (google Korean Social Security Number - har vore mykje tull når ikkje-koreanarar folk vil spele koreanske spel), så i det store og det heile er validiteten til personinfoen på kontoene ikkje eit problem.

Lenke til kommentar

Tror du virkelig folk vet sitt eget beste?

 

Var den til meg ?

 

Han svarer på en annen post som er relevant for tråden. Hva du preiker om skjønner jeg ikke i det hele tatt.

Det var jo ikke provoserende, jeg skjønnte jo at det var en kjip post, så jeg måtte sjekke at det ikke var skrevet til meg, jeg er da ikke så flink og forstå hva andre sier

Lenke til kommentar

Når psykisk syke mennesker spiller dataspill blir de avhengige, og begår altså til slutt bla. selvmord.

 

Mon tro om Sør-Korea, eller Kina som allerede har denne loven, sine myndigheter noengang har hørt om kausalitet?

 

Kanskje de skulle satse litt mer på psykisk helse for unge, tiltak mot mobbing osv., og blande seg litt mindre inn i folks fritidssyssler?

Lenke til kommentar

Når psykisk syke mennesker spiller dataspill blir de avhengige, og begår altså til slutt bla. selvmord.

 

Mon tro om Sør-Korea, eller Kina som allerede har denne loven, sine myndigheter noengang har hørt om kausalitet?

 

Kanskje de skulle satse litt mer på psykisk helse for unge, tiltak mot mobbing osv., og blande seg litt mindre inn i folks fritidssyssler?

haha eid!

Men dette har de tenkt på, du vet nyheter fra andre land, vi vet bare 25 prosent av sannheten,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...