Gå til innhold

SWTOR: Spørsmål om tanking - Tropper-Vanguard


Anbefalte innlegg

Heydu!

Har nå rolla en tank, Trooper-Vanguard. Har tatt en titt på skill-treet deres, og kunne ikke akkuratt se så veldig mange -damage income og taunts. Jeg så noen på dps og defence-treet har noe som kan være brukelig, men da blir det hybrid- Noe jeg ikke er helt sikker på vil funke.

Har noen noe tips å komme med?

Mulig også noen tips til PvP? smile.gif

Nå skal det sies at jeg er bare level 15 på denne karakteren smile.gif Mulig jeg får noen skills som ikke er på treet som har bedre taunts osv.
For øyeblikket har jeg bare den darten som gjør at de tar mindre skade på mine teammates.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer et par skills fra Trainer, en på lvl 16 og en på lvl 22 som er "tankete".

 

Ellers er det ikke så mye som jeg kan se heller. Selv spiller jeg en Jedi Guardian, også tenkt som en ren tank, og har stusset på det samme. BioWare har rett og slett ikke laget mange evner for tanks. Vi har en taunt som er singel target, og det er vel egentlig det.

 

-Deluze

Lenke til kommentar

Det kommer et par skills fra Trainer, en på lvl 16 og en på lvl 22 som er "tankete".

 

Ellers er det ikke så mye som jeg kan se heller. Selv spiller jeg en Jedi Guardian, også tenkt som en ren tank, og har stusset på det samme. BioWare har rett og slett ikke laget mange evner for tanks. Vi har en taunt som er singel target, og det er vel egentlig det.

 

-Deluze

Har en AoE taunt også. Husker ikke hva den heter eller hvilket level, men før level 30. Kanskje 28? Spiller Guardian.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Det kommer et par skills fra Trainer, en på lvl 16 og en på lvl 22 som er "tankete".

 

Ellers er det ikke så mye som jeg kan se heller. Selv spiller jeg en Jedi Guardian, også tenkt som en ren tank, og har stusset på det samme. BioWare har rett og slett ikke laget mange evner for tanks. Vi har en taunt som er singel target, og det er vel egentlig det.

 

-Deluze

Har en AoE taunt også. Husker ikke hva den heter eller hvilket level, men før level 30. Kanskje 28? Spiller Guardian.

 

lv 30, Challenging Call

 

http://www.torhead.com/ability/7zL72ph/challenging-call

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...