Gå til innhold

– Thief 4 får nettspilling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk kun spilt demoen av både 1'eren og 2'eren, og når jeg endelig skaffet meg spillet selv ble det bare tull med alt, på lik linje med No one lives forever 1 og 2. Har de orginal, men de har aldri fungert på mine pc'er... Enten har skjermkortene vært av den vanskelige sorten, eller så har ting vært for nye, for gamle, for skrøpelige.. Likte demoene av disse spillene svært godt, husker jeg spilte demoen om og om igjen. Håper at 4'eren skal vekke samme entusiasme. Nå er det dessverre for sent for meg å prøve Thief 1 og 2, siden jeg vet at grafikk på spill jeg ikke har et kjempeforhold til vanligvis er en ganske big deal merkelig nok...

Lenke til kommentar

Thief coop med en god venn hadde vært dødskult!

 

Jeg er veldig glad i samarbeidsmoduser, kanskje spesielt siden jeg har 3 gutter som jeg kan spille med. Men tenk på det... Du og kompisen din må samarbeide for å rundstjele en mansion. Feller må uskadeligjøres, vaktene må lures og skjules, dører må åpnes og områder må forseres.

 

Kan bli kanon. Men de slår vel på tromma med noe påklistret deathmatch aktig bullshit....

Lenke til kommentar
Det har garantert skjedd mye med Thief 4 de siste årene, spillet har nemlig ikke vært å se siden det ble kunngjort i 2009. Det er som regel et tegn på at utviklerne ikke er fornøyde med retningen de har tatt, og at det er mye de vil gjøre om.

Dette ser ut som en ganske saftig antakelse på papiret – baserer du den på noe annet enn eget forgodtbefinnende?

 

Jeg hadde inntrykk av at prosjektet har brukt en god slump av de to årene som har gått på forproduksjon og bygging av teamet.

 

Til saken ellers er jeg egentlig klar for å se hva man kan få til med flerspiller. Både Thievery UT og Splinter Cell har jo vist at sniking kan funke som ramme for en flerspilleropplevelse – og samarbeid kan bli bra det også.

 

Perrern: Anbefaler å begynne med Thief 1, men Thief 3 er enkelt tilgjengelig på Steam.

 

Perrern / casemodd: TTLG.com er fortsatt alfa og omega for hjelp og support med disse gamle spillene.

Endret av oerhört
Lenke til kommentar

Noen som vet om Thief 2 vil fungere på maskin med Windows 7 64 bit? Fikk faktisk veldig lyst til å ta frem dette gamle spillet. En av mine store favoritter gjennom tidene.

 

Med litt "tweaking" funker det. Testa dette selv, du må bare få det til å kjøre på single-processor. Mer info her:

http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=76531

 

Hva thief4 angår mener jeg det ikke ville passe med multiplayer. Garrett har alltid vært en ensom ulv!

 

Har dog stor tro på Eidos Montreal som etter min mening lagde en perfekt Deus Ex prequel.

Lenke til kommentar

Fikk desverre aldri spilt Thief spillene. Nå kommer folk sikkert il å si at det nye kommer til å være så mye mer sugent enn det gamle, og det er sikkert fult mulig, men jeg gleder meg fortsatt til å teste denne serien siden jeg ikke har prøvd den før.

Faktisk så går det i motsatt retning i denne serien. Thief 1 hadde det problemet med at det var en mere adventure snikespill og selve tyveriet var en mindre element i spillet.

 

Det var noe Thief 2 har fikset, og kampanjen ble mer fokusert på stjeling fra folk og hadde færre oppdrag i zombie distriktet.

 

Thief 3 forbedret mye i forhold til de første 2 spill. Nå byttet de ut blant annet sverd til dagger og gjorde hovedpersonen mye mere lik en mestertyv. Oppdrag er også veldig bra designet.

 

Det eneste som har vært perfekt og uforandret i alle 3 spill, er personligheten til Garret, som er veldig kynisk og er veldig troverdig i sin rolle.

Lenke til kommentar

Fikk desverre aldri spilt Thief spillene. Nå kommer folk sikkert il å si at det nye kommer til å være så mye mer sugent enn det gamle, og det er sikkert fult mulig, men jeg gleder meg fortsatt til å teste denne serien siden jeg ikke har prøvd den før.

Faktisk så går det i motsatt retning i denne serien. Thief 1 hadde det problemet med at det var en mere adventure snikespill og selve tyveriet var en mindre element i spillet.

 

Det var noe Thief 2 har fikset, og kampanjen ble mer fokusert på stjeling fra folk og hadde færre oppdrag i zombie distriktet.

 

Thief 3 forbedret mye i forhold til de første 2 spill. Nå byttet de ut blant annet sverd til dagger og gjorde hovedpersonen mye mere lik en mestertyv. Oppdrag er også veldig bra designet.

 

Det eneste som har vært perfekt og uforandret i alle 3 spill, er personligheten til Garret, som er veldig kynisk og er veldig troverdig i sin rolle.

Hmm, kanskje vært en test de gamle også da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...