Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan jeg bruke Antibac etter intimbarbering?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er en gutt på 18 år som nettopp har barbert meg nedentil. Alt gikk egentlig ganske bra, men jeg har ett problem. Røde prikker og kløe. Så jeg søkte litt rundt og fant ut at vibratorrens var noe som var vanlig å bruke for å unngå nettopp dette med røde prikker og kløe. Dette er en form for antibakteriell salve som man smører på i ettertid og lar det trekke inn i huden.

 

Problemet er at jeg har lett overalt etter dette, men jeg finner det ikke (bor på en relativt liten plass). Derfor lurer jeg på om det finnes noe tilsvarende? Også lurer jeg på om jeg kan bruke vanlig Antibac siden forskjellen trolig ikke er så stor?Postet av anonym: 86b098cbe7f3aee9ba29fd920903cccd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste apoteker har nok noe av den typen. Vet at RFSU har en intimbarberingsserie

Tror afterbalmen heter noe som "Nice N' Cool"

 

Hvis ikke får du alltids kjøpt på nett på type kondomeriets nettsider.

 

Aloe Vera funker også for å roe ned, men jeg har mer suksess med Nice N Cool.

Lenke til kommentar

Hehe, dette er noe noe som skjer med alle. Leste et sted at det er fordi hårene gror inn i huden. Jeg hadde samme problemet de første 2-3 gangene, men så gikk det seg til. Hvis du passer på å bare barbere med hårene går det seg snart til.

 

Det er misvissende. Jeg har shavet i 8 år, og har alltid grodd mot håret og med og alt som er. Aldri fått inngrodde hår.

Du får jo ikke tatt alt hvis du ikke går mot hårene! :p

Lenke til kommentar

Det er misvissende. Jeg har shavet i 8 år, og har alltid grodd mot håret og med og alt som er. Aldri fått inngrodde hår.

Du får jo ikke tatt alt hvis du ikke går mot hårene! :p

Virkelig? Jeg har shavet i rundt 1 år, og får aldri røde ''nupper'' så lenge jeg ikke shaver med. Hvis jeg gjør det klør og stikker det i flere dager.

 

:ph34r:

 

Lenke til kommentar

Fikk streng beskjed av sjanten i hæren at uansett hvor jeg barberte meg skulle jeg alltid barere ned, opp, venstre, høyre(husker ikke rekke følgen)..

 

men ja; hvis jeg du 'shave' gjevnlig får du vel ikke noen rødeprikker etc?_? Shaver sjelden, er for lat. Dama som bestemmer når det blir noe, og når det blir noe så blir det noe uansett.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...