Gå til innhold

Hårvoks


oxox

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på utkikk etter en vox som dette:

-bra hold

-glans

-ikke blir stivt

-lett formes flere timer etter voksen tas i håret

- skal være grei å få ut av håret igjen når man dusjer/skyller håret

 

Har pleid å brukt ID extreme som jeg synes var bra hold i men håret ble veldig stivt + det var umulig å forme håret på nytt etter noen timer. Har også prøvd Renati og Vanlig ID begge synes jeg var dårlig hold i.

 

Tenker på en voks som liksom gjør håret akkurat som man er våt i håret sånn man kan enkelt forme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den skal ha både bra hold og ikke være stiv? Ja om en slik voks finnes, vil jeg gjerne vite om den, for det er nærmest to motsetninger av hverandre. Dessuten er den vanskelig å finne en som lett kan formes etter et par timer.

 

Du skriver at du har prøvd Renati, har du prøvd Renati Rock Hard? For den er det overhodet ikke dårlig hold i. Jeg har prøvd mye rart, men jeg går aldri tilbake til noe annet etter jeg prøvde Rock Hard, nærmeste man kommer den perfekte hårvoks for min del.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Bruker en som heter "Renati Straight Hold Glaze" den mellomste . Anbefales!

 

Takk for anbefalingen!

 

Quote scandinavianbreeze:

 

"En av de mest populære produktene fra Terence Renati! Denne mud-voksen gir håret godt hold og glans. Den er glimrende for medium til tykt hår, og glatter ut brusete hår. Voksen vaskes lett ut av håret. Serien Renati Classic er for både kvinner og menn. 100mL"

 

Dette liker vi!

Lenke til kommentar

Jeg har mye volum i håret fra før som jeg synes er jævlig irriterende fordi det blir lisom vanskelig å bruke voks dermed jeg bare får boks på utsiden av håret.

Vanskelig å få voksen jevnt ut i håret, derfor jeg kanskje ser etter en med glans eller noe som på en mate minsker volumet.

Lenke til kommentar

Uansett hva han bruker har han tydeligvis tømt hele tuben/boksen i håret.

Kan anbefale HH Simonsen Mud, gjerne kombinert med Clay om du ønsker litt ekstra hold. Mud er mer som en pomade og gir blant annet glans. Clay er en relativt hard voks med mer hold som er super å kombinere med Mud. Bruker selv HH Simonsen Extreme Mud, men er ikke sikker på om den har kommet på markedet. Hvis den har kommet ut kan den anbefales ettersom den tar det beste fra både Mud og Clay.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...