Gå til innhold

Skyrim - Får ikke kjøpt daedra hearts


Anbefalte innlegg

Jeg spiller Skyrim og er i level 80 og jeg får ikke kjøppt daedra hearts..

De har det ikke på lager, jeg venter 24 timer, men de har det ikke på lager forsatt..

og en annen ting.. når jeg venter 72 timer og reiser til shrine of mehrunes dagon så spooner det ikke sånn folk der som jeg kan ta daedra hearts av.. hva kan det være? takk på forhånd

 

Jeg har gjort oppdraget som tilhører shrine of mehrunes dagon

 

Jeg har gjort oppdraget som tilhører shrine of mehrunes dagon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ifølge wiki er det kun Enthir i college of Winterhold som selger Deadra Hearts, vet ikke hvor du pleier å kjøpe dem. Sliter også med at det ikke spawner mer Dremora Lords på Shrine of Mehrunes Dagon (ifølge wiki skal man vente 1 ingame uke), men ingots og annet loot spawner fortsatt inne i tempelet. Har heldigvis 22 på lager, har ikke brukt noen enda :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

ifølge wiki er det kun Enthir i college of Winterhold som selger Deadra Hearts, vet ikke hvor du pleier å kjøpe dem. Sliter også med at det ikke spawner mer Dremora Lords på Shrine of Mehrunes Dagon (ifølge wiki skal man vente 1 ingame uke), men ingots og annet loot spawner fortsatt inne i tempelet. Har heldigvis 22 på lager, har ikke brukt noen enda :)

 

Lykke til!

 

 

Slik er det hos meg også, inne spawner det ting, men ikke uttafor.. dritt!

Lenke til kommentar

Når du kommer til College of Winterhold, gå til venstre med en gang du kommer opp trappene (du skal ikke åpne noen dører for å komme til trappene. Ved statuen.

Døren til venstre, "Hall of Atteinance" eller noe sånt. Gå inn der. Gå rett fram, opp trappene og det første rommet til venstre.

Der finner du Enthir :)

Lenke til kommentar

Når du kommer til College of Winterhold, gå til venstre med en gang du kommer opp trappene (du skal ikke åpne noen dører for å komme til trappene. Ved statuen.

Døren til venstre, "Hall of Atteinance" eller noe sånt. Gå inn der. Gå rett fram, opp trappene og det første rommet til venstre.

Der finner du Enthir :)

 

 

dritten er ikke der uansett hva jeg gjør.. venta 1 time heletiden helt dag og natt... men nei

Lenke til kommentar

ifølge wiki er det kun Enthir i college of Winterhold som selger Deadra Hearts, vet ikke hvor du pleier å kjøpe dem. Sliter også med at det ikke spawner mer Dremora Lords på Shrine of Mehrunes Dagon (ifølge wiki skal man vente 1 ingame uke), men ingots og annet loot spawner fortsatt inne i tempelet. Har heldigvis 22 på lager, har ikke brukt noen enda :)

 

Lykke til!

 

 

Slik er det hos meg også, inne spawner det ting, men ikke uttafor.. dritt!

 

Hvis dere sliter med at Dremora Lords'ene som skal være i Shrine of Mehrunes Dagon ikke spawner, så prøv følgende:

 

Ikke fast-travel direkte til Shrine, men til nærmeste andre lokasjon (dragemuren rett ved er fin-fin), og gå derfra og opp til tempelet. Da spawner de for meg.

Lenke til kommentar

Ikke fast-travel direkte til Shrine, men til nærmeste andre lokasjon (dragemuren rett ved er fin-fin), og gå derfra og opp til tempelet. Da spawner de for meg.

Virker ikke :(

Fant ett hjerte i Jorrvaskr, der Kodlak holdt til tidligere. Ifølge wiki skal dette også respawne, håper det stemmer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke fast-travel direkte til Shrine, men til nærmeste andre lokasjon (dragemuren rett ved er fin-fin), og gå derfra og opp til tempelet. Da spawner de for meg.

Virker ikke :(

Fant ett hjerte i Jorrvaskr, der Kodlak holdt til tidligere. Ifølge wiki skal dette også respawne, håper det stemmer.

Det stemmer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Det sikreste er å kjøpe fra Enthir i College of Winterhold.

 

Hvis du spiller på PC, og han ikke er i rommet sitt om natten, og alle kriteriene for at han skal kunne selge dem er oppfylt, kan du stå i rommet hans om natten, åpne konsollen (ved å trykke på tasten like under Esc) og skrive følgende:

 

prid 0001C1AA(trykk Enter)

moveto player(trykk Enter)

 

Etter det jeg har erfart, blir bare dialogalternativet for salg tilgjengelig når han står inne i rommet (og muligens bare om natten). Han har ALLTID 2 Daedra Hearts til salg, og minst én Black Soul Gem.

 

Hvis du er på Xbox 360 eller PS3, og han ikke er der, bør du sjekke om du er i gang med en eller annen quest som gjør at han ikke dukker opp, eller som gjør at du ikke kan kjøpe fra ham. Ta en kikk her: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Enthir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Luktet lunta tidlig i spillet at Daedrahearts var sjelden vare, så jeg tok de jeg fant der og da og lagret dem hjemme i kista.

Whiterun:Her har du som nevnt over i et annet innlegg Jorrvaskr hallen.Nede i kjelleren, her er det et rom hvor det sitter to mennesker.Her ligger det et Daedraheart.Spawner med jevne mellomrom, antaglig 48 spilltimer, uten at jeg har tatt tiden.

Det er litt pes å stjele det uten å bli sett.(men du får jo ikke tak i det på noen annen måte)

Det du kan gjøre, er å holde inne "E" istedet for å trykke på den.Da kan du fritt flytte på hjertet(og andre løse objekter i spillet)ingen reagerer på det(litt rart, men men)

Flytt deg så bakover mens du holder inne "E", og hjertet flytter seg etter...da kan du "flytte" det til et sted hvor ingen ser seg stjele det :hmm: (hvilken logikk)men det passer deg perfekt i slike situasjoner.

 

Det er også et Daedra heart i noe som heter Hall of the Vigilant.De holder til oppe i nord, ikke allverdens langt fra Winterhold.Antar også at dette spawner av og til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...