Gå til innhold

Obliviontråden anno 2012.


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har spilt igjennom Skyrim (110 timer+ og 100% Steam Achievements unnagjordt), og har blitt The Elder scolls "fan" , eller dvs, jeg har veldig lyst til å spille forgjengerne også.

 

Oblivion ble installert i går, og siden jeg liker god grafikk, har jeg allerede moddet spillet før jeg i det hele tatt har startet spillet :)

 

Gleder meg masse til å ta fatt på Oblivion :) De fleste gamers har jo spilla Oblivion og Morrowind, og mange sikkert Daggerfall og Arena også ,men jeg har vært for MMO-avhengig siden 2001, at slike perler som TES-serien har gått meg hus forbi :p

 

Er det noen andre som spiller Oblivion om dagen? Tenkte det kunne være artig med en "levende" Oblivion tråd, da jeg ikke fant en i arkivet her :)

 

har forøvrig tenkt til å lage en mage, noe jeg aldri spiller, så dette skal bli intressant :)

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var nok det du kan kalle en 'aktiv' spiller og modder av Oblivion i ca. 3 herlige år.

Har vel 140 timer i Skyrim eller noe. Forventa at jeg skulle spille mer, men blei faktisk lei.

Nå venter jeg bare på Creation Kit så jeg kan få fart på sakene! :)

 

Herlig spill.

Herlig samfunn.

Lenke til kommentar

Testet det en times tid nå og er ferdig med startquesten :)

Syns spillet var veldig tungvindt etter 110+ timer med Skyrim, men jeg likte det.

Skal absolutt spille dette litt nå og da igjennom vinteren :)

 

Merker jo at Skyrim er en moderne versjon av Oblivion, det meste er likt ;) Liker klasse-systemet i Oblivion, selv om det sømmløse systemet i Skyrim er vakkert :)

 

Combat er definitivt vanskligere i Oblivion, så dette skal bli gøy :)

 

Har forresten denne Grafikkmodden: Qarls Texture Pack III Full v1_3_OMOD

 

Jeg har ingen planer om å fullføre spillet i sin vanilla form, er det fler\andre grafikk\tekstur mods som er et must?

Lenke til kommentar
Jeg har ingen planer om å fullføre spillet i sin vanilla form, er det fler\andre grafikk\tekstur mods som er et must?

Must og must spørs ju, all natural hjelper på været,åpenbart.

 

Nån LOD er grei å få inn,f,eks RAEVWD omod Installer.

 

Så er det forskellige tillegg til byer,men de forandrer en god del på ting,ikke alle som ønsker det,så det spørs ju.

 

Menyer og slikt har noen mods som endrer dem,hvilket enkelte synes er et must,darnified etc.

 

Er stort sett noe for allting,er nok pc´n som setter grenser mer enn noe annet,og hvilken fps som er godtagbar for den enkelte spilleren,meg klarer meg med sånn 10-15 i verste fall (waterfront-district in IC) :D

Lenke til kommentar

Jepp, sett den tråden Dimas, bare lurte generlt på grafikk mods da Tråden til Sponis er litt eldre.

 

Et spørsmål ang. styring av karakteren i Oblivion.... Syns nå det er utrolig kjelkete å flytte seg rundt, sloss, etc.. Blir dette mer flytende og raskere med skille opp i de riktige skillsa (husker ikke hva de heter akuratt nå...)?

Lenke til kommentar

Et spørsmål ang. styring av karakteren i Oblivion.... Syns nå det er utrolig kjelkete å flytte seg rundt, sloss, etc.. Blir dette mer flytende og raskere med skille opp i de riktige skillsa (husker ikke hva de heter akuratt nå...)?

 

Hvis du lvler i athletics, så løper du raskere ihvertfall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et spørsmål ang. styring av karakteren i Oblivion.... Syns nå det er utrolig kjelkete å flytte seg rundt, sloss, etc.. Blir dette mer flytende og raskere med skille opp i de riktige skillsa (husker ikke hva de heter akuratt nå...)?

 

Hvis du lvler i athletics, så løper du raskere ihvertfall :)

 

ja det var åpenlys hva var til :) , men det er en skill til som har effekt på smidighet? Ser folk har klokket utallige mange hundre timer på Oblivion,men det er nok ikke noe jeg orker da jeg syns det er utrolig sirup-bevegelser på karakteren, hehe.. Mulig jeg sammenligner for mye med Skyrim akuratt her.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...

Noen som fortsatt spille oblivion? :)

Har installert det nå, å tenkt å begynne å spille det litt i istedenfor skyrim.

 

Prøvde meg i helga på fallout new vegas men det var ekstremt buggy for meg. Etter en del timers spilling fikk jeg plutselig ikke loaded noen av savefilene mine. Da giddet jeg ikke mer av det spillet. Dette skjedde også etter at jeg hadde kommet ca 30 min inn i spillet, men ga det ett nytt forsøk.

 

Så nå blir det litt oblivion med mods i tiden fremover tenker jeg :)

Lenke til kommentar

Har ingen mods selv, men det var et av de første store rpg'ene jeg spillte som var open world. Hadde high end pc når det kom ut, og jeg husker jeg synest grafikken var syyyyk når jeg leste i et gammelt gamer magasin (pcgamer? Norsk blad, anyone?) en gang i tiden. Kunne utrolig kjøre det ganske bra... Gode minner fra oblivion. Og hvis noen her kjenner skeletons fra skyrim så er det en surprise når du møter de i oblivion :p

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...