Gå til innhold

Star Wars: Jeg er verdens dårligste Sith


Anbefalte innlegg

Så jeg er nå en level 20 Sith Assassin og vanligvis går det veldig greit, men har nå 3 ganger i løpet av mine 20 levler, slitt noe jævlig med boss fights langs main questen min.

Først var han som blir companionen din i level 9, sleit lenge med han, så sleit jeg med faren til en sith jeg drepte. og nå sliter jeg ektremt med en sånn antlion lignende ting nedi en kjemisk dump hull, han spawner masse ads osv.

Kommer ikke forbi den bossen, prøvde å buffe meg opp til det ektreme men greier bare ikke ta den.

Hva gjør jeg feil, eller er bare madness skill treet dårlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du drar Antlionen ut i tunnellen som du kjem i frå så spawner ikkje addsa, hjelper ein del. Forøvrig så har eg forstått det slik at Assassin er ein smule svak ei stund, til du får nokre viktige skills, utan at eg veit heilt kva dei er.

 

( Fann ut av det ved ein tilfeldighet når eg tok han som sorc. )

Endret av gholie
Lenke til kommentar

Så jeg er nå en level 20 Sith Assassin og vanligvis går det veldig greit, men har nå 3 ganger i løpet av mine 20 levler, slitt noe jævlig med boss fights langs main questen min.

 

Først var han som blir companionen din i level 9, sleit lenge med han, så sleit jeg med faren til en sith jeg drepte. og nå sliter jeg ektremt med en sånn antlion lignende ting nedi en kjemisk dump hull, han spawner masse ads osv.

 

Kommer ikke forbi den bossen, prøvde å buffe meg opp til det ektreme men greier bare ikke ta den.

 

Hva gjør jeg feil, eller er bare madness skill treet dårlig?

 

Assassin er en squishy klasse, jeg har fått min til level 50 ved å bruke deception treet og det var ikke lett alltid. Trikset mitt var å bruke Khem val opptil level 40 da han rett og slett ikke dugde lenger. Med oppgradert utstyr så vil han kunne tanke det meste lenge nok til at du kan fullføre kampen. Har du biochem kan du lage stim packs som healer både deg og han så da kan du holde han i live litt lenger om nødvendig. Madness har jeg ikke prøvd så usikker på åssen den er dps messig, men som deception var jeg nødt til å bruke talos Drellik etter level 40 og gå i tank stance på alt av bosser. Dette for å redusere skade jeg tok, samtidig som jeg hadde litt healing selv og det at Talos kunne holde meg i live med sin healing.

 

Bossen du tenker på blir ekstremt mye enklere hvis du trekker han ut i gangen fremfor å sloss i rommet, adds spawned fortsatt men de kommer ikke etter deg.

 

Ett alternativ er å teame opp med andre spillere class quests må man gjøre som eneste av sin klasse, men du kan ha med deg en sith warrior eller BH f.eks. slik akn du få hjelp til de mest gårete bossene.

Lenke til kommentar

  • Bruk en stim og Health Potion, utnytt dine sterke sider. Khem Val tanker rimelig bra mot bosser, du tåler lite skade og må da heller fokusere på å gjøre mest mulig skade på kortest mulig tid.
  • Sørg for å bruke lightning charge og discharge og stun så ofte du kan. Darkness og lignende skills som tar tid å caste er ikke særlig effektivt.
  • Gjør alle quest du kan før du fortsetter med main quest. Heroics kan ta litt tid å samle grupper til, men det er absolutt verdt det.
  • Aldri stopp å gjøre skade, selv angrepet som ikke koster force har nytte.
  • Bruk Overload for å gi Khem Val litt rom hvis bossen er melee.
  • Ta ut de svakeste motstanderne først, Khem Val tåler ikke voldsomt mye skade.
  • Tipsene om bossen stemmer

 

Jeg går mest Deception og utnytter Maul og Stealth så mye jeg kan, men mot bosser er strategien den samme: drep han fortest mulig så Khem Val ikke går ut for telling.

 

Hvis dette ikke hjelper har du kanskje funnet en klasse (eller build) som ikke passer deg. Da kan du kanskje prøve Bounty Hunter eller Imperial Agent?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Synes Sith Assassin er ganske skøy. Bruker litt av hvert tre (er bare lvl 23), mest for å buffe thrash-angrepet og lightning charge og discharge. Blir vel respec og madness fra lvl 25. :)

 

Veldig viktig å gjøre flashpoints for gear, eller bruke planetary commendations. Både for deg selv og Khem Val.

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...