Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Typen til vennine gjorde det slutt.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har vært forelsket i en venninne i snart 1 år(noe hun vet). I dag gjorde typen hennes det slutt. Hun er selvfølgelig dypt såret.

 

Hvordan spiller jeg kortene mine nå? (Jeg ønsker forhold)

 

Hun har få nære venner, burde jeg besøke henne og trøste henne. Eller burde jeg ligge lavt i noen måneder?

 

Eller noe annet?

 

Hva tenker dere?

 

Takk for tips!

 

 

 

Postet av anonym: 6b8f67714d20bb60d2fb49fd13b190e0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dask henne i ansiktet med din penis

Dette har nå blitt foreslått så mange ganger i så mange tråder at jeg i går faktisk gikk hjem fra jobb for å daske damen min i fjeset med penisen min. Det falt ikke akkurat i smak hos henne...eller av venninnene hun hadde på besøk.

 

Jeg vil altså, på bakgrunn av min erfaring, anbefale deg å være forsiktig med å daske noen i ansiket med penis. Du kan jo heller spørre henne om hun har lyst på besøk, men gi henne litt tid.

 

OOOOOOOOMG!!

Du kan ikkje basere en så uttestet taktikk på et forsøk! du må prøve på følgende steder:

 

  • På trikken
  • På bussen
  • I parken
  • I fyllearreste
  • På et horehus

 

Om et av tilfellen fortsatt fører til samleie er teorien et faktum

Daske noken i ansiktet med penis fungerer!

 

 

Ellers så kan bare ts sei som 2pac.

 

Aint no love in the fast life.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har vært forelsket i en venninne i snart 1 år(noe hun vet). I dag gjorde typen hennes det slutt. Hun er selvfølgelig dypt såret.

 

Hvordan spiller jeg kortene mine nå? (Jeg ønsker forhold)

 

Hun har få nære venner, burde jeg besøke henne og trøste henne. Eller burde jeg ligge lavt i noen måneder?

 

What. Bruker folk virkelig så lang tid på å gå videre?

Uansett. Ikke bli en rebound.

Du kan enten bli friendzoned eller ha casual sex med henne, skal du ha forhold må du vente til hun har kommet over fyren.

 

Eller, det er ingen fasit. Gjør det som faller deg naturlig.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Er vel ikke noe fasitsvar på dette, men jeg ville hvertfall ventet litt.. noen måneder? Nei, men noen uker.. ja, hvertfall.. men det spørs også veldig på hvordan forholdet deres er fra før av. Om du normalt ville trøstet henne - se bort ifra at du er interessert - så bør du kanskje stikke innom en tur.. eller i hvert fall prate litt med henne.

 

Bare ikke være alt for frempå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...