Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama sa feil navn under sex


Anbefalte innlegg

Har vært sammen med dama i snart 7 år. og vi har det bra sammen. Men her om dagen når vi hadde sex sa hun et annet navn. Jeg trodde selvfølgelig jeg hadde hørt feil, men et etter å ha sett på videoen(fått nytt kamera til jul som ble testet ut) er det ingen tvil om at hun sa et annet navn enn mitt. Tok opp dette med hun og hunn sier at hun ikke kjenner noen som heter det. Hun har ingen forklaring på hvorfor hun sa et annet navn enn mitt. Ingen av vennene hennes på Facebook heter xxxx og hun har ingen i kontaktlista hennes som heter xxxx

 

Vil jo stole på henne men klarer ikke finne noe fornuftig grunn til hvorfor hun skal ha sagt et annet navn

 

 

Postet av anonym: 4cfdb6880946df29b4fcadf7f4272e3d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg opplevde noen lignende da dama og jeg kjørte hjem en sen mørk vinterkveld. Så hadde hun vært veldig mye sammen med ei veninne de siste dagene, de hadde kjørt rundt og hatt det gøy, hun glemte seg nok litt for hun sa til meg i bilen, "Skal vi kjøre til sentrum og se på gutter"

 

Det var helt ubevisst av henne, jeg bare så på henne, hun sa ikke ett ord etter det, he-he

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Ingen av vennene hennes på Facebook heter xxxx og hun har ingen i kontaktlista hennes som heter xxxx

 

Ingen av mine kontakter som er tilfeldige pulevenner ligger der under eget navn. Enten lager jeg kallenavn, legger de under falskt navn, eller så legger jeg nummeret dems som et alternativt nummer til en allerede eksisterende kontakt. Sletter alltid sms/anrop med en gang og jeg har de definitivt ikke på facebook. Jeg er dog singel, men liker å skjule slike spor uansett.

 

Jeg skjønner godt mistanken din. Hadde hun bare slengt ut et tilfeldig navn ville hun ledd av det og syntes det var gøy. Siden hun blir aggressiv og tilbaketrukken om det er det tydelig at hun går i forsvar. Hun har noe å skjule. Det trenger ikke nødvendigvis være at hun er utro, men det kan være at hun fantaserer om en annen når dere har seks.

 

Postet av anonym: de9d634c78cf32db37efca57a6605973

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hun har noe å skjule.

 

Eller hun bare synes det er dritflaut, eller at hun rett og slett er redd for å bli gjenstand for nettopp den typen mistanke du her fremmer?

 

Det trenger ikke nødvendigvis være at hun er utro, men det kan være at hun fantaserer om en annen når dere har seks.

 

Postet av anonym: de9d634c78cf32db37efca57a6605973

 

Og det skulle bety noe fordi...?

Lenke til kommentar

Siden de har vært sammen i 7 år, burde ikke reaksjonen komme slik hvis det var helt tilfeldig. Tatt forholdets lengde i betraktning pluss at hun er komfortabel med å bli filmet under akten, vil jeg tro at hun også ville klart å ha en åpen reaksjon om hendelsen. Enten ta det med humor, eller å forklare hva det var som egentlig skjedde.

 

Postet av anonym: de9d634c78cf32db37efca57a6605973

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan skje den beste ;) Kjipt er det, men ingen grunn til panikk. Sannsynligvis fantaserte hun bare om noen med det navnet og vil ikke innrømme det. Og dersom hun hadde hatt en elsker med det navnet, hadde hun i hvert fall ikke lagret han på kontaktlisten under det navnet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...