Gå til innhold

Erfaringer fra mshop.no?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Tenkte meg å bestille en liten Jambox fra mshop.no (pga de er billigst), men før jeg gjør det vil jeg gjerne høre om noen har noen erfaringer fra de? Første gang ejg har hørt om de, og det ser ut som at de er en ganske liten aktør, så tenkte meg at det var best å sjekke ut ting før jeg gjør noe jeg angrer på :p

 

Takker på forhånd for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har forsøkt meg et par ganger, men da klarte de ikke å levere varen som sto oppført som at den var på lager.

I tillegg skurrer det litt når de ikke har kundeservice pr telefon.

 

Som sagt er det noen år siden jeg var borti de og de kan ha forbedret seg, men er ikke prisforskjellen stor så ville jeg valgt noe bedre.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg bestilte Creative Zen X-fi 2 16GB fra M-Shop. De påstod at de hadde fem på lager. Etter å ikke ha hørt noe på flere dager maste jeg i tre-fire mail og truet med negativ omtale. De har ikke noe telefonnummer men kan nå dem på, og etter flere dager fikk jeg endelig et svar: En løgn om at de hadde svart meg tidligere (noe de ikke har) med info om at produktet har gått ut av produksjon.

 

De oppdaterer altså ikke sidene sine med riktig varebeholdning, svarer ikke på mail før de blir truet med negativ omtale, og deretter lyver om å ha svart tidligere. Jeg fikk riktignok pengene tilbakebetalt med en gang jeg fikk svar, men allikevel anbefaler jeg alle å holde seg unna M-Shop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...