Gå til innhold

Apple feirer ny milepæl for Mac App Store


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MacApp store er noe ræl. Tregt som bare faen på airen min. Selv med 50/50 linje. Hadde det ikke vært for gratis 550kr på appstore fra apple hadde jeg aldri brukt det.

Selv etter oppdateringen til 10.7.1? App Store var ubrukelig for meg før jeg oppdaterte.

 

 

Huff, hurra for jailbreak.

Du tenker på App Store på iOS, du. ;)

Lenke til kommentar
Apple tar i dag 30 prosent av inntektene til utviklere' date=' mens Microsoft vil ta 20 prosent. Skulle imidlertid applikasjonen tjene mer enn 25 000 dollar vil Microsoft ta 30 prosnet av inntektene, omtrent 150 000 kroner. For små utviklere kan denne forskjellen utgjøre flere tusen kroner i inntekter.[/quote']

 

Det er omvendt i Mirosofts butikk. Der tar de 30% inntil "appen" har tjent $25.000. Derfra og ut tar de 20%. En ganske vesentlig forskjell.

Kilde (20 sekunder inn i videoen)

Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært for gratis 550kr på appstore fra apple hadde jeg aldri brukt det.

Må bare påpeke: Ingenting er gratis. Det er bakt inn i prisen du betaler. I så måte ville nok flere foretrukket og fått produktet 550 kr billigere isteden for å betale det ekstra og få et gavekort.

 

Men smart trekk fra Apple, tvinger jo folk inn.

Var sånn kampanje i starten av skoleåret. Rabbat på macbook + gavekort.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...