Gå til innhold

cpu kjøler til i5 2500k


i5-2500k

  

20 stemmer

  1. 1. kefor ein kjøler er best til: kjøling, støy, pris, osv.....

    • COOLER MASTER HYPER 612S
      0
    • COOLER MASTER HYPER 212 EVO
    • COOLER MASTER HYPER 412S
      0
    • PHANTEKS PH-TC14PE
    • ARCTIC COOLING FREEZER 13 PRO
      0
    • ARCTIC COOLING FREEZER XTREME REV 2
      0
    • NOCTUA NH-U12P SE2
    • NOCTUA NH-D14
    • NOCTUA NH-U9B SE2
      0
    • CORSAIR H60


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå nevnes det desverre ikke hva prosessoren skal brukes til? Overklokking?

 

Ellers så burde en billig Cooler Master Hyper 212 Plus eller Corsair A50 være tilstrekkelig.

 

Skal man vurdere NOCTUA NH-D14 så tviler jeg på en god prosessor av den typen klarer så mye overklokking, riktignok kan man droppe en av viftene i så fall. Men kjøleren er jo god til den prisen, men da burde man heller kjøpt bvare hos komplett.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Er nok ikke så lett å si den er best for den ha mest flate. På test i prime95 på en i950 ved 4ghz, 4,2ghz å 4,4ghz var silver arrow best, fulgt av D14 så den PHANTEKS . PHANTEKS var vel best på 4,4ghz 1,45vcore.

 

Men det kan jo bli forskjellig resultat på andre cpu'r. Skal det kjøles en 2500k er dem god nok til 5ghz. Burdet være. Kjørte benchmarks på min 2500k 5,1ghz med den gammle true kjøleren med koolance vifte på.

 

De 3 kjølerene der er vinnere å 3 av dem beste så dem kjøler nok

Lenke til kommentar

Er nok ikke så lett å si den er best for den ha mest flate. På test i prime95 på en i950 ved 4ghz, 4,2ghz å 4,4ghz var silver arrow best, fulgt av D14 så den PHANTEKS . PHANTEKS var vel best på 4,4ghz 1,45vcore.

 

Men det kan jo bli forskjellig resultat på andre cpu'r. Skal det kjøles en 2500k er dem god nok til 5ghz. Burdet være. Kjørte benchmarks på min 2500k 5,1ghz med den gammle true kjøleren med koolance vifte på.

 

De 3 kjølerene der er vinnere å 3 av dem beste så dem kjøler nok

De jeg har lest plasserer dem ganske likt, variasjonene kan like godt komme av forskjellig montering som kvalitet. Siden Phantek har best vifter og mest overflate blir det naturlig for meg å tenke at denne er best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...