Gå til innhold

Frigjør Vietnam i nytt krigsspill (PC)


Anbefalte innlegg

Merk at dette spillet ikke omhandler vietnamkrigen men den første indokinesiske krig, som var mellom koloniherren frankrike og vietnam

 

Ingen ting endres likevel. Franskmennene var om mulig enda mer ondskapsfulle enn amerikanerne i Vietnamkrigen. Et spill hvor du går rundt å slakter undertrykkende koloniherrer i stedet for generiske "russere" og "arabere" = automatisk win.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merk at dette spillet ikke omhandler vietnamkrigen men den første indokinesiske krig, som var mellom koloniherren frankrike og vietnam
Ingen ting endres likevel. Franskmennene var om mulig enda mer ondskapsfulle enn amerikanerne i Vietnamkrigen. Et spill hvor du går rundt å slakter undertrykkende koloniherrer i stedet for generiske "russere" og "arabere" = automatisk win.

 

Go epic winning!

Lenke til kommentar

Ser ut som om det er bygd på Call of Duty motoren.. Hmm?

'Call of Duty'-motoren er egentlig ikke noen egen motor som kan lisensieres av andre utviklere, men derimot en modifisert utgave av 'Quake 3'-motoren.

 

hahaha XD, får så lættis av dere paranoide jævler som lever i en slags fantasiverden. ooohhhhh 9/11 var en inside job, ooohhhh månelanding skjedde aldri :tease: XD

Disse temaene har vel ingen tatt opp i tråden før deg, så vidt jeg kan se. Mulig du har forvillet deg inn på feil forum, postere som deg er vanligvis å se på VG/Dagbladet sine kommentarfelt.

Lenke til kommentar

hahaha XD, får så lættis av dere paranoide jævler som lever i en slags fantasiverden. ooohhhhh 9/11 var en inside job, ooohhhh månelanding skjedde aldri :tease: XD

 

Jeg ser ikke helt sammenhengen mellom ukonfirmerte konspirasjonsteorier og definitive faktum, som at eksempelvis ALLE kolonimakter hadde dritt på seg, og alle utnyttet, undertrykket, voldtok og drepte landene de omgjorde til kolonier, og menneskene i dem. Det er heller ingen sammenheng mellom slike konspirasjonsteorier og det faktum at USA invaderte Vietnam, nærmest ene og alene som et "pre-emptive strike" mot kommunismen. Vietnam var bare ett av mange scenario, Cuba kan forøvrig også nevnes.

 

Å kjempe en frigjøringskamp for sitt fedreland, mot sadistiske koloniherrer er det slettes ingen ting galt med i og for seg selv.

 

Jeg forventer aldri at du kommer til å innrømme at du har gjort deg selv til narr med dine uopplyste meninger i denne tråden, men jeg håper for din skyld at du har nok selvinnsikt til å føle det.

 

 

Når det er sagt, så vet jeg ikke helt med dette spillet. Det kan bli kult, og konseptet er originalt - men så er jeg usikker på en av setningene i artikkelen, som understreker at spillet ikke går ut etter å være historisk korrekt.

Endret av Hr. Jenssen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...