Gå til innhold

Lurer du på navnet til en TV-Serie? Spør her da vel!


Anbefalte innlegg

Angelica skrev (23 timer siden):

Hei, litt usikker på dette men det var et program som var animert, dem var på en skole hvor det jobbet roboter, hovud karakteren hadde sin egen liten robot, trur han alltid hadde på sei en rød jakke eller no og han hadde to bestevenner, ene spilte fotball.

Hei, prøvde å søke litt og kan det være serien "Me and My Robot"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Hei! Er det noen som husker en barne-tv serie som handlet om en heks, og evt også en jente men litt usikker der.. heksa bor inne i skogen og en dag tro jeg jenta finner veien inn i skogen- føler hu blir til en ku, eller hu møter en snakkende ku.. innbiller meg også at det er en ond fugl med her, som er sammen med heksa… men alt er veldig defust og er ikke sikker på så veldig mye her. Alt jeg husker er en heks og en ku- en sopelime og en stor gryte med trylleformel… kan dere hjelpe selv om det ikke er så veldig mye å gå på… tror det gikk på nrk super men vet ikke det heller…. :( takk på forhånd :)!
Lenke til kommentar
Ostremaaaa skrev (6 timer siden):
  • Hei! Er det noen som husker en barne-tv serie som handlet om en heks, og evt også en jente men litt usikker der.. heksa bor inne i skogen og en dag tro jeg jenta finner veien inn i skogen- føler hu blir til en ku, eller hu møter en snakkende ku.. innbiller meg også at det er en ond fugl med her, som er sammen med heksa… men alt er veldig defust og er ikke sikker på så veldig mye her. Alt jeg husker er en heks og en ku- en sopelime og en stor gryte med trylleformel… kan dere hjelpe selv om det ikke er så veldig mye å gå på… tror det gikk på nrk super men vet ikke det heller…. :( takk på forhånd :)!

Høres ut som Propp og Berta. Kan det stemme? :)

https://norske-dubber.fandom.com/no/wiki/Propp_og_Berta_(Film)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hei. jeg lurer veldig på en serie som gikk for kanskje ca 5 år siden på nrk. Det er en blond fyr som reiser i tid, men i fremtiden hans er det ulovlig å reise i tid, men han har gjort ddt likevel. han møter en ung jente i forttiden hans. på slutten av filmen så viser det seg at de gifter seg i fremtiden og det er moren som forteller barna historien om hvordan hun og faren demmes møttes.

Lenke til kommentar
cec2926382916 skrev (3 timer siden):

hei. jeg lurer veldig på en serie som gikk for kanskje ca 5 år siden på nrk. Det er en blond fyr som reiser i tid, men i fremtiden hans er det ulovlig å reise i tid, men han har gjort ddt likevel. han møter en ung jente i forttiden hans. på slutten av filmen så viser det seg at de gifter seg i fremtiden og det er moren som forteller barna historien om hvordan hun og faren demmes møttes.

Hei, serien heiter Tidsreisen og er ein tidligere julekalender. Husker den vart vist i reprise eit år, så kjem kanskje tilbake igjen eit år :)

Lenke til kommentar

JEG HOLDER PÅ Å BLI GAL!!!

Jeg husker glimt av en serie, det var vell mest en serie for jenter. Jeg tipper den gikk ca 2008-2012 (men jeg vet ikke 100%).

Den handlet om en blond jente som bodde me sin far. En tegneserie, og hun hadde ialefall en hund. (Minnet om en liten golden retriever) Men om jeg ikke husker feil så kunne hun ?teleportere? seg til andre dyr eller noe lignende. Det va MYE rosa med i serie. Hun kan ha hatt en guttevenn men jeg husker ikke helt sikkert. Jeg husker litt av en episode og da hadde noen sneket seg inn i huset for å finne noe. (Husker ikke helt men kan ha vært smykket hennes) jenta er i tenårene. Da de snek seg inn hadde hun lagt tegnestifter i trappen og satt på lyd på tven. 
 

Kan minne litt om Lego friends

Kan noen vær så snill å hjelpe? Jeg blir så irritert av å ikke huske det!

Endret av Malin noe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Malin noe skrev (På 23.10.2022 den 20.12):

JEG HOLDER PÅ Å BLI GAL!!!

Jeg husker glimt av en serie, det var vell mest en serie for jenter. Jeg tipper den gikk ca 2008-2012 (men jeg vet ikke 100%).

Den handlet om en blond jente som bodde me sin far. En tegneserie, og hun hadde ialefall en hund. (Minnet om en liten golden retriever) Men om jeg ikke husker feil så kunne hun ?teleportere? seg til andre dyr eller noe lignende. Det va MYE rosa med i serie. Hun kan ha hatt en guttevenn men jeg husker ikke helt sikkert. Jeg husker litt av en episode og da hadde noen sneket seg inn i huset for å finne noe. (Husker ikke helt men kan ha vært smykket hennes) jenta er i tenårene. Da de snek seg inn hadde hun lagt tegnestifter i trappen og satt på lyd på tven. 
 

Kan minne litt om Lego friends

Kan noen vær så snill å hjelpe? Jeg blir så irritert av å ikke huske det!

Hei, kan være jeg tar fullstendig feil, men er det «ville vilde» du tenker på?

kan stemme med noen av tingene du har nevnt 

Lenke til kommentar
Aurora1 skrev (På 3.8.2022 den 18.19):

Det var ein barneserie på nrk som handlet om to jenter på ca 10 år som fekk nøkkelen til eit hus av en dame, eg tror huset var blått og de jentene bodde der helt alene. Huset hadde to senger og to badekar vegsiden av hverandre. De hadde en liten fargerik fugl som eg trur var gul i eit bur. Huset var to etasjer og det var bøker i trappene som ein bokhylle. De kjøpte is i ein isbil i byen og det var ein gutt med ein bestemor som lagde is

Er det «anneli og lillian» du tenker på? 
en veldig søt serie

Lenke til kommentar
Vilhelm1 skrev (På 14.2.2022 den 22.51):

Klarer ikke å huske hva denne het..

Fra mid 2000-tallet

Som jeg husker det var det dyr (muligens aper?) som kunne snakke og bodde på en tropisk øy. Mener også å huske at det var sånne steinhoder (sånne som er på Påskeøya) som kunne snakke..

Dyrene (apene?) var dukker mener jeg også på å huske

Noen hjelp!

Tror det er «ZingZillas» du tenker på

Lenke til kommentar
On 11/6/2022 at 12:51 AM, CTP said:

Er det «anneli og lillian» du tenker på? 
en veldig søt serie

Nei, er verken ville vilde eller anneli og lillian. Er tegneserie med en blond jente. Med middels langt hår. Som går bare med rosa. Kan minne litt om lego friends. 

Det kan ha vært en rosa hundepote på logoen om jeg husker rett

Endret av Malin noe
Lenke til kommentar
On 10/23/2022 at 8:12 PM, Malin noe said:

JEG HOLDER PÅ Å BLI GAL!!!

Jeg husker glimt av en serie, det var vell mest en serie for jenter. Jeg tipper den gikk ca 2008-2012 (men jeg vet ikke 100%).

Den handlet om en blond jente som bodde me sin far. En tegneserie, og hun hadde ialefall en hund. (Minnet om en liten golden retriever) Men om jeg ikke husker feil så kunne hun ?teleportere? seg til andre dyr eller noe lignende. Det va MYE rosa med i serie. Hun kan ha hatt en guttevenn men jeg husker ikke helt sikkert. Jeg husker litt av en episode og da hadde noen sneket seg inn i huset for å finne noe. (Husker ikke helt men kan ha vært smykket hennes) jenta er i tenårene. Da de snek seg inn hadde hun lagt tegnestifter i trappen og satt på lyd på tven. 
 

Kan minne litt om Lego friends

Kan noen vær så snill å hjelpe? Jeg blir så irritert av å ikke huske det!

JEGGGGGGG FANTTTTTTT DETTTTT! Puppy in my pocket<3

Lenke til kommentar

Hei! Denne har plaget meg i godt over 12 år. Jeg og søsteren min (og en kamerat) så på denne før skolen på veldig tidlig 2000 tallet. Så det på TVen, og det var dubbet til norsk.

* Hovedpersonen var en jente (kanskje to søstre). Begge foreldra var "døde", de styrtet i et fly i en jungel.

* Jeg husker bare litt fra en episode, og det var at hun var hos bestemoren sin, og noen brøt seg inn for å rane de. De gjemte seg i et hemmelig rom i huset. Stort hus.

Og det er vel alt. Jeg tror også pappaen i serien, når vi finner ut at han lever (eller hun ser tilbake på bilder av han), at han hadde briller.

Håper det er andre her som husker serien. Help pls <3

 

 

 

Lenke til kommentar
Angelica skrev (På 31.8.2022 den 0.18):

Hei, litt usikker på dette men det var et program som var animert, dem var på en skole hvor det jobbet roboter, hovud karakteren hadde sin egen liten robot, trur han alltid hadde på sei en rød jakke eller no og han hadde to bestevenner, ene spilte fotball.

Lloyd in space / Lloyd i rommet? 

Lenke til kommentar

Hei, det var en serie jeg så på før (på nrk super). Den handlet om en jente med lysebrunt hår som bodde med faren sin som har blondt hår og blå genser tror jeg. Tror hun har en hvit genser. Hver dag dro faren på jobb og jenta gikk ned på den lille stranda som var rett ved huset deres. Tror det var deres egen strand. Men uansett så satt hun der og laget figurer av flate steiner, pinner og skjell. Så blir figurene levende og hun kjører en seilbåt sammen med måka si (hun hadde en måke til "kjæledyr" som flydde fritt rundt) til en øy som egentlig ikke finnes men det er bare fantasi. I hvert fall, på den øya bor de figurene som hun lager og hun hjelper de med problemer og sånn. Husker spesielt godt en episode hvor det var et slags leketog som leverer post som de kjører så får hun jenta og måka sitte på og levere post. Så var det en overraskelsesfest en gang. Og den ene figuren hun jenta laget lignet litt på en geit. Håper noen finner ut hva det heter. Elsket det programmet, og ingen av vennene mine husker det heller. Forresten, jeg er en jente fra 2010 hvis det hjelper. Håper noen finner det ut så jeg kan slappe av😄

Lenke til kommentar

Jeg prøver å huske på en tv serie jeg så når jeg var ung. ganske sikker på at den gikk på nrk. Den handla om en gutt som levde på en skraphaug og han lagde mange forskjellige roboter der. D var Også en blond og veldig hvit jente som var en robot som levde med han som han måtte gjemme.

vet noen hva den heter?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Caroline lsb skrev (1 time siden):

Jeg husker ikke navnet, men serien går ut på en en gutt som ikker er så populær på videregående (tror jeg) får besøk av en engel, den engelen ska hjelpe han å bli populær. Da vi også engelen få vingene sine. Gikk på nrk tv for enge siden, men husker ikke navnet. 

Hei, serien heiter Wingin' It, håper det var til hjelp:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...