Gå til innhold

Cluzee på Android utfordrer Siri på iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette beviser bare at du og mange andre ikke aner hva Siri er!

Prøv å få din gamle Ericsson telefon til å fåreslå ting når du stiller denet spørsmål!......... Les inn en sms!........Tenkte nok det ja...

Selv i "gamle dager" hang Ericsson etter på mange områder.

 

Poenget er vel at Apple var ikke FØRST. Leser du engang tråden før du svarer? :thumbup:

Lenke til kommentar
Dette beviser bare at du og mange andre ikke aner hva Siri er!Prøv å få din gamle Ericsson telefon til å fåreslå ting når du stiller denet spørsmål!......... Les inn en sms!........Tenkte nok det ja...Selv i "gamle dager" hang Ericsson etter på mange områder.
Poenget er vel at Apple var ikke FØRST. Leser du engang tråden før du svarer? :thumbup:

 

Nå var mitt svar til innlegget over, og ikke til artikkelen! Men det er vel for mye å forlange at alle skulle forstå det?

Lenke til kommentar
Dette beviser bare at du og mange andre ikke aner hva Siri er!Prøv å få din gamle Ericsson telefon til å fåreslå ting når du stiller denet spørsmål!......... Les inn en sms!........Tenkte nok det ja...Selv i "gamle dager" hang Ericsson etter på mange områder.
Poenget er vel at Apple var ikke FØRST. Leser du engang tråden før du svarer? :thumbup:

 

Nå var mitt svar til innlegget over, og ikke til artikkelen! Men det er vel for mye å forlange at alle skulle forstå det?

 

Vel les hva posten over siterte.

Lenke til kommentar

lurer på om de har brutt en patent, siden de har stjålet dette fra apple :)

 

Jeg hadde voice recognition på min HTC Touch Diamond med Windows Mobile 6.1.. Sikker på at det fantes lenge før det også..

 

tenker på det at den skjønner hva den du sier, også gjør den noe etter det, ikke bare CALL MOM

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...