Gå til innhold

Utlendingene inntar Shogun 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol, jeg liker ikke utvidelsespakken, vi har hatt en tråd gående om hva vi ønsker oss fra et nytt TW, og dette var vell hva alle håpte ikke kom til å skje. Jeg ser ikke bort fra at det kan bli bra, men jeg har persjonelig fått nok av Shogun og hadde heller ønsket meg Rome 2 eller et nytt konsept. Jeg syns heller ikke skytevåpen passer serien. Har forøvrig en flott dag :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For min del Shogun konseptet er den kjedeligste av alle TW spill. Selvfølgelig er jeg klar over at Japan hadde flere borgerkriger enn med andre nasjoner, men å ha samme units uansett hvilken side du velger er kjedelig.

 

Håper at Rome 2 blir laget nest. Fortsatt mitt favoritt pga konseptet som er: du har verdens mest avanserte hær, den retningen der er barbarer, gå og utslett dem! Var ikke nødvendig med diplomati og det tullet der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var så keen på Rome 2!

Det var Rome som fikk meg inn i total war og pc gaming, tidsperioden er perfekt for total war, mange forskjellige nasjoner med helt forskjellige units!

Men siden dette er en utvidelse kan man jo håpe at det heller er et mellomledd mellom de store spillene, for å kjøpe litt ekstra tid til designerene etc...

Men vi for se, kommer til å kjøpe dette likevel da.

Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg en fantasy versjon av Total War eg =)Lord of the rings, total War - Charge of the Many HobbitsA song of ice and fire Total War, A total game of Thrones

 

Det finnes vel noen spill i ringenes herre sjangeren, er ikke sikker på om det er mods eller standalone spill, men de heter iallefall ''Third Age''

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...