Gå til innhold

Ser jeg rar ut? Bilde.


Anbefalte innlegg

Er ikke det minste interessert i mote, men jeg må bare spørre:

 

Har på meg ei gammel brun skinnjakke som er ganske lang, svart dongeribokse, svarte lærsko av omtrent samme modell som gamle gubber bruker og en grønn militærcaps. Er dette jeg vanligvis har på meg. Ser dette helt på trynet ut eller?

 

Edit: La ut bilde ikveld alikevel: http://bildr.no/view/1038190

Endret av KattaErDau
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke den rette til å dømme :p men siden du har lagt det ut her så bare må jeg xD

Det høres ikke helt bra ut i mine ører.. hehe

 

Kan nesten forstå det ja, har ikke sett noen andre i min alder som kler seg slik ;) Tror det ser veldig gammeldags ut...Mulig jeg legger ut et bilde imorgen.

Endret av KattaErDau
Lenke til kommentar

Det så ikke veldig ille ut det der da :) Men det er jo viktig at du er komfortabel i det du har på deg, og ettersom du har stilt dette spørsmålet kan det jo tyde på at du er klar for og endre klesstil :p ?

 

 

Takk for det :) Ja, jeg er komfortabel i det jeg har på meg. Ellers hadde jeg hatt på meg noe annet. Mange synes sikkert dette ser helt borti natta ut, men det bryr meg ikke så mye. Uansett om jeg får 100 negative kommentarer bruker jeg nok lignende klær mange år framover.

Endret av KattaErDau
Lenke til kommentar

:thumbup: Bra at noen ikke bryr seg om hva andre mener.. MEN du har jo spurt om andre syns du ser rar ut :p Hva er grunnen til deT?

 

Grunnen er vel at jeg aldri har sett noen i min alder som kler seg som meg. Jeg er 20 år gammel, og de jeg har observert med omtrent samme klesstil er mellom 35 og 90 år, har aldri spurt dem, men :p

Lenke til kommentar

Det ser ut som en "jakt" stil :p men du driver jo med jakt så da passer det ;)

 

Kan hende ja. Litt av "jaktstilen" henger vel igjen når man driver med andre ting også, har jo tross alt en hel del klær som er relatert til friluftsliv. Men det eneste på bildet som jeg bruker på jakt er jakka en sjelden gang, og capsen.

Lenke til kommentar

Blazer gutta ? OG hva er du da. Statoil Kjell ?..

 

Jeg er Gavekort, og jeg driter i om jakken min ikke matcher sokkene mine.

 

Føler du deg truffet? Jeg sier bare at dere har en tendens til å kreve mye av hvordan vi mennesker kler oss.

Tja, dette er et forum der man diskuterer klær og mote—at folk som bruker tid her inne er opptatt er klær bør være innlysende … Det er ingen som krever noe av deg. Du skal få kle deg akkurat slik du vil.

 

Derimot, når noen legger ut et bilde og faktisk spør om klærne ser helt jævlige ut, så kommer folk med sine meninger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Huh? Jakka var fin den, kvitt deg med den lua og skaff deg noen finere sko så har du et fint antrekk. Ser ikke så mye på bildet, men jakka ligner jo litt på en oljeskinnsjakke fra Barbour, selvom det sikkert ikke er det. Problemet er heller de andre klærne du har på deg som jeg nevnte over.:)

 

Er vanskelig å dømme uten bilde ja. Men du kommer uansett til å få en negativ-respons fra disse blazer-guttene som ikke liker noe annet enn alpeluer og mannekåper.

 

Å klage på de som kommer med konstrutiv kritikk før de har kommet med kronsutiv kritikk blir jo bare håpløst.

Endret av Rankiz
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...