Gå til innhold

Du kan vinne en Apple iPhone 4S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell jeg forstår de som ikke vil ha ett frukt, produkt jeg er en av dem.

Men det gjelder personlig bruk, antar det er noen der ute som liker elektronisk frukt og som ville ha mottatt en i julegave.

Så om du vinner en og du er ikke fruktmann, så kan du gi den bort til noen som er det :p gratis julegave etc.

Personlig vet jeg ikke om jeg gidder akkurat denne, jaja.

Lenke til kommentar

Er det 1 eller 5 iFooner som man kan vinne?

 

Bra genialt med 5 tråder for samme emne.

 

 

Hardware.no:

Du kan vinne en Apple iPhone 4S 26/11-2011 06:00

I ukens lørdagskonkurranse kan du vinne Apples nyeste mobiltelefon.

 

Teknofil.no:

Du kan vinne en Apple iPhone 4S 26/11-2011 06:00

I ukens lørdagskonkurranse kan du vinne Apples nyeste mobiltelefon.

 

Akam.no:

Du kan vinne en Apple iPhone 4S 26/11-2011 06:00

I ukens lørdagskonkurranse kan du vinne Apples nyeste mobiltelefon.

 

Mobilen.no:

Du kan vinne en Apple iPhone 4S 26/11-2011 06:00

I ukens lørdagskonkurranse kan du vinne Apples nyeste mobiltelefon.

 

Amobil.no:

Du kan vinne en Apple iPhone 4S 26/11-2011 06:00

I ukens lørdagskonkurranse kan du vinne Apples nyeste mobiltelefon.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Havner uasett på finn.no til en god pris, så kjøper jeg en Galaxy Nexus ;)

 

Jeg hater også telefoner som får plass i lommen.

 

Hovedgrunnen er vel at de allerede har kjøpt Samsung eller HTC, og tør desverre ikke innse hva de går glipp av.

 

Min teori er at det ville gått så til de grader på bekostning av all rasjonaliseringen de har tatt innover seg for å finne seg i å reboote telefonen hver gang man sender mms.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Havner uasett på finn.no til en god pris, så kjøper jeg en Galaxy Nexus ;)

 

Jeg hater også telefoner som får plass i lommen.

 

Hovedgrunnen er vel at de allerede har kjøpt Samsung eller HTC, og tør desverre ikke innse hva de går glipp av.

 

Min teori er at det ville gått så til de grader på bekostning av all rasjonaliseringen de har tatt innover seg for å finne seg i å reboote telefonen hver gang man sender mms.

Jeg var på en Netcom butikk noen dager siden og fikk se på en dummy versjon av Samsung Galaxy Note, og prøvde selvfølgelig å putte den i lommen for å se om den passet til mine småe lommer (ja dem er litt småe i forhold til lommene i mine andre bukser). Og utrolig nok så passet den meget bra. Galaxy Note hadde nok passet selv om den hadde vært 6 tommer også.

 

Jeg prøvde til og med å sette meg ned på huk for å se om det ble noe trangt for mobilen i lommen da. Og selv da passet den fint uten at det ble noe stramt.

 

Om man ikke får en Galaxy Nexus med sine 4.65 tommers skjerm til å passe i sine lommer, ja da har man enormt småe lommer.

 

Og til det siste som ble nevnt. Dette er noe at det største tullet jeg har hørt på lenge. Jeg har ALDRI måtte rebootet telefonen min etter å ha sendt en SMS / MMS eller e-post, eller ettere å ha brukt nettleseren eller noe annet. De eneste gangene jeg må reboote telefonen min er om telefonen min fryser om jeg overklokker den.

 

Bare fordi noen fikk et mandagsprodukt som ikke funker som den skal så betyr ikke det at Android er årsaken til at telefonen ikke funker som den skal.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det her er bare tragisk.

Feil egentlig. Man må HA en iPhone for å VINNE en iPhone?

Det er jo helt høl i huet.

 

Hva med de som ikke har en iPhone, men veldig gjerne vil ha en? (Jeg vil ikke ha, men veit fruen kunne tenkt seg en)

Så de som vinner nå har da 2 iPhone's. YEY.

 

Tåpelig. Da får dere skrive i overskriften at: "Dere som har iPhone, kan nå vinne enda en iPhone"

Ta det istedenfor.

 

Skam dere.

Endret av nikon01
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...