Gå til innhold

Fettforbrennings produkter fra Gymgrosisten


Anbefalte innlegg

Hei.

Er 21år og har aldri veid mer enn 70kg. Holder stabilt vekt på 65-70kg uansett hvor mye/lite jeg spiser.

Six-packen begynner å synes litt, men mangler det siste lille. Jeg lurer på om sånne fettforbrennings produkter som man får kjøpt på Gymgrosisten funker. Tar det langt tid før resultatene synes? Hvilken av de produktene vil dere anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter det jeg har hørt så er effekten på de fleste fettforbrenningsprodukter minimale.

Produkter som faktisk utgjør en merkbar forskjell er som oftest ulovlige i Norge pga. bivirkninger. (ECA-stack, clenbuterol)

 

Det beste og enkleste er å ligge 500 kcal under mengden kalorier du trenger for å være i energibalanse :)

Lenke til kommentar

Hei.

Er 21år og har aldri veid mer enn 70kg. Holder stabilt vekt på 65-70kg uansett hvor mye/lite jeg spiser.

Sludder og pølsevev. Om du ikkje går opp i vekt så et du for lite. Om du ikkje går ned i vekt så et du for mykje. Kor høg er du?

Six-packen begynner å synes litt, men mangler det siste lille. Jeg lurer på om sånne fettforbrennings produkter som man får kjøpt på Gymgrosisten funker. Tar det langt tid før resultatene synes? Hvilken av de produktene vil dere anbefale?

Trener du, eller er du kun ute etter sixpack?

 

Magemusklane ligg bak eit lag fett. For å få vekk fettet må du forbrenna fleire kaloriar enn du inntar. Med andre ord, skal du ha fram magemusklane må du gjera noko med kosthaldet. Om du er over 180 høg så vil eg ikkje anbefala meir slanking for din del. Magemusklar er oppskrytt. Få deg eit treningsprogram, bli stor og sterk, så tar du magemusklane seinare.

 

Som sagt, kosthald: http://fitnessbloggen.no/fleskemoderasjon-fullfort/

Lenke til kommentar

Hei.

Er 21år og har aldri veid mer enn 70kg. Holder stabilt vekt på 65-70kg uansett hvor mye/lite jeg spiser.

Sludder og pølsevev. Om du ikkje går opp i vekt så et du for lite. Om du ikkje går ned i vekt så et du for mykje. Kor høg er du?

Six-packen begynner å synes litt, men mangler det siste lille. Jeg lurer på om sånne fettforbrennings produkter som man får kjøpt på Gymgrosisten funker. Tar det langt tid før resultatene synes? Hvilken av de produktene vil dere anbefale?

Trener du, eller er du kun ute etter sixpack?

 

Magemusklane ligg bak eit lag fett. For å få vekk fettet må du forbrenna fleire kaloriar enn du inntar. Med andre ord, skal du ha fram magemusklane må du gjera noko med kosthaldet. Om du er over 180 høg så vil eg ikkje anbefala meir slanking for din del. Magemusklar er oppskrytt. Få deg eit treningsprogram, bli stor og sterk, så tar du magemusklane seinare.

 

Som sagt, kosthald: http://fitnessbloggen.no/fleskemoderasjon-fullfort/

Jeg trener styrke og mage i ny og ne. Vanligvis er det mest ballidretter med mye løping 2-4 ganger i uka.

 

Jeg er ca 182cm og har aldri i mitt liv veid mer enn 70kg..

Lenke til kommentar

Jeg er 180cm, og hadde aldri i mitt liv veid over 70 selv, før jeg faktisk startet å SPISE. Det vaset jeg drev med før var i bestefall bølgedaler av inntak, der dagene med underskudd ble nullet ut av fråtsing i f.eks helger. Det hjelper ikke å spise mye en dag, hvis du neste dag hopper over frokosten f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...