Gå til innhold

Telltale innrømmer juks på Metacritic (Mac, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Why ride on the Jurassic Park wave ?

 

Første filmen er og vil alltid være episk i den forstand, den passet 90 talls publikummet perfekt. Dette var i perioden der flere og flere produksjoner brukte CGI teknikker og gikk mer og mer bort fra mekaniske spesialeffekter , men dette skulle ikke Speilberg ha noe av , han bygde T-rex i naturtro og ekte størrelse styrt av en fjernkontroll, selvfølgelig har vi scener med CGI også, men disse er mindre minneverdige. faktisk vil jeg kalle Jurassic Park avleggs og gammeldags om jeg skulle målt den opp mot andre filmer både før og etter.

 

Det jeg tror Telltale har prøvd på her , er og kopiere Back To The Future oppskriften. Alså at de lager et nytt spill med ny historie av en gammel film.

 

Godt mulig jeg gir det en tjangs, basert på kvaliteten som har kommet fra Telltale siste 4 årene.

 

Jeg bryr meg lite om de har faket scoren.

Lenke til kommentar

Morsomt at man ante ugler i mosen pga feilfritt språk. :p

 

"Spillet", om man kan kalle et QTE-infisert produkt det, er overraskende bra faktisk. Bra historie og interessante karakterer gjør at det er relativt fornøyelig å trykke noen knapper i rekkefølge.

 

Typisk at anmeldere forøvrig rakker ned på spillet når de roste Heavy Rain opp i skyene, i bunn og grunn bare fordi grafikken ikke er like bra, selv om historien og karakterene er milevis bedre. Man får på den annen side ikke like stor følelse av valg/konsekvens, som Heavy Rain klarte innbille spilleren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Makan til QTE-makkverk da!

Skjønner ikke at jeg orker spille gjennom det for historiens skyld med alt det knappemaset...

 

Edit: Episode 2 ferdig. Nå gidder jeg ikke mer av det her. Ingen historie er verdt alt det QTE-maset. Hadde Torment hatt samme system så hadde jeg ikke kommet ut av Mortuary en gang!

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...