Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bursdagsgave til ny kjæreste. Meningsfult, men ikke overboard.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på jakt etter en gave til kjæresten, hun har bursdag om noen få dager. Men saken er at vi har ikke vært sammen i mer enn noen få uker. De tingene jeg vet er at hun er ikke noen vanlig "dolle" jente. Hun liker ikke typiske jenteting som hjerter med diamanter osv osv. Hun liker drager, fantasivesener. Hun driver mye med tegning av fantasivesener ala Final fantasy, ringenes herre osv. Hun er ikke materialistisk, men setter pris på ting som er gitt med mening, eller som betyr noe. Pyntegjenstander har hun rommet fult av, så det er utelukket.

Hun har sterk nikkelallergi, så litt rimeligere smykker med drage/fantasimotiv som ikke inneholder nikkel er svært vanskelig å finne. Har allerede planlagt middag på resturant, men vil jo seff gi henne noe som kan pakkes inn også.

 

Har foreløbig to alternativer:

Alt 1. Notatblokk med dragemotiv + et smykke/armbånd etc.

Problem: Vet ikke om hun kan bruke dette annhenget? (allergi?)

 

Alt 2. Notatblokk med dragemotiv + stilig fotoramme med bilde av oss.

Problem: For kjedelig?

 

Ett av disse alternativene da pakket i en fin gaveeske og ett personlig kort.

Noen som har noen tips? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg er på jakt etter en gave til kjæresten, hun har bursdag om noen få dager. Men saken er at vi har ikke vært sammen i mer enn noen få uker. De tingene jeg vet er at hun er ikke noen vanlig "dolle" jente. Hun liker ikke typiske jenteting som hjerter med diamanter osv osv. Hun liker drager, fantasivesener. Hun driver mye med tegning av fantasivesener ala Final fantasy, ringenes herre osv. Hun er ikke materialistisk, men setter pris på ting som er gitt med mening, eller som betyr noe. Pyntegjenstander har hun rommet fult av, så det er utelukket.

Hun har sterk nikkelallergi, så litt rimeligere smykker med drage/fantasimotiv som ikke inneholder nikkel er svært vanskelig å finne. Har allerede planlagt middag på resturant, men vil jo seff gi henne noe som kan pakkes inn også.

 

Har foreløbig to alternativer:

Alt 1. Notatblokk med dragemotiv + et smykke/armbånd etc.

Problem: Vet ikke om hun kan bruke dette annhenget? (allergi?)

 

Alt 2. Notatblokk med dragemotiv + stilig fotoramme med bilde av oss.

Problem: For kjedelig?

 

Ett av disse alternativene da pakket i en fin gaveeske og ett personlig kort.

Noen som har noen tips? :)

Lenke til kommentar

Du skriver ikke hvor gammel hun er...Men hvis hun liker å tegne- har du sett hva slags utstyr hun bruker? Kanskje noen proffe blyanter/tusjtegnepenner mm (fra kunstbutikk)kan være i tillegg til blokken? Det er ikke så ofte at smykker inneholder nikkel lenger- spør leverandøren.

Synes det var en god ide med smykket :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...