Gå til innhold

Hevder ti nordmenn kriger for Al Shabaab i Somalia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor kommer disse nordmennene fra? Trøndelag?

Nei det kan vel ikke stemme. De har vel ikke karsk og hjemmebrennt dit de skal? Og mokasiner, skinnvest og DDE må de jo i tilfelle ta med seg... :whistle:

 

Spray alle voldtektsforbrytere selvlysende med pepperspray uansett nasjonalitet, rase og religion.

Og jeg regner med at du vil gi kvinner som kommer med falske annmeldelser samme behandling eller? Eller er du bare en hykler?

 

Og kvinner som saboterer sammvær for fedre med barna sine og bruker barna som våpen for å presse penger ut av faren og som kommer med falske volds og overgrepshistorier, ol for å få omsorgen for barna skal vel også behandles på samme måte?

Endret av flesvik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Og jeg regner med at du vil gi kvinner som kommer med falske annmeldelser samme behandling eller? Eller er du bare en hykler?

Nei, de sakene skal behandles i retten. Jeg skrev det jeg skrev og mener det da kvinner ikke skal voldtas. Kvinner er vanligvis fysisk svakere enn en overfallsmann og da skal de kunne forsvare seg.

 

Og kvinner som saboterer sammvær for fedre med barna sine og bruker barna som våpen for å presse penger ut av faren og som kommer med falske volds og overgrepshistorier, ol for å få omsorgen for barna skal vel også behandles på samme måte?

Det er en helt annen sak som også hører hjemme i retten. Jeg regner ikke med at mannen trenger fysiske midler for å forsvare seg i en slik situasjon. Sammenligningen faller på sin egen urimelighet. Men nå er vi vel på viddene.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at vi slipper inn for mange tvilsome typer i Norge, men å frata borgerskapet for at noen drar til opprinnelseslandet sitt og sloss for det de tror på blir ikke rett. Vi har lovt dem sjangsen til et bedre liv i Norge, og det må vi stå for. Vi får heller prøve å ta oss av disse og lære dem litt om etikk og folkerett når de kommer tilbake og heller sikre at vi ikke tar inn flere av samme ilken.

Lenke til kommentar

Sålenge folk ikke sloss mot nordmenn synes jeg det ikke gjør noe. Er jo de som reiser til f.eks. Israel og (dobbelt statsborgerskap)

 

Opprørs og frigjrøringsbevegelser har en lei tendens til å bli stemplet som "terrorister" etter USA's forgodtbefinnende, så den merkelappen kan man generellt ta med ei klype salt

 

Forresten var det vel rundt 200 nordmenn som deltok i den spanske borgerkrigen i sin tid. De hadde altså ikke engang noen "blods-tilknyttning" til Spania, men deltok utelukkende av ideologiske grunner

Lenke til kommentar

Spray alle voldtektsforbrytere selvlysende med pepperspray uansett nasjonalitet, rase og religion.

 

Nei se her, en sosialist som avsporer tråden med hint om at vi som ikke liker at vi tar inn terrorister og lar dem bli norske statsborgere, er rasister.

 

Stopp med avsporingen og si meg hva som er positivt med sosialistenes integrerings/innvandringspolitikk når dem insisterer på å rekruttere terrorister inn i landet som "norske statsborgere"

 

Ille nok at vi må gå ut med vår egen søppel, men nå får vi da stoppe med å være alle andre land sine søppeltømmere.

 

Hold deg til økonomien du kgun, argumentere for sosialistenes integrering/innvandringspolitikk er allerede en tapt sak som ingen kjemper for enda. (de har vel stort sett gitt den opp selv)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...