Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

møte en drit kåt jente


Gutt17

Anbefalte innlegg

Har kommet i kontakt med ei digg jente på nettet, Hun bor et stykke unna meg men vi skal møtes. Hu er drit kåt og gjør det meste. jeg er jomfru, men hun vil ta jomfrudommen min. Tror jeg må ta denne sjansen ass. Kan ha mye digg med hu! ;) Hun liker også å blir spruta i musa itillegg liker hun å svelge! <3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er vell et klassisk tilfellet hvor jenta og / eller gutten var mye tøffere over nett enn i virkeligheten. Har selv hatt endel samtaler med diverse personer og endel fantasier over nett som aldri har spilt seg ut i virkeligheten for å si det sånn..

 

Har til og med møtt ei, som jeg ble kjent med over nett sånn 2-3 dager i forveien, hun bodde i Sandnes og jeg bor rett utenfor Oslo. Tok likså greit toget og møtte jenta (kjedet meg litt for mye den sommeren) og vi hadde det kjempe kos men det ble ikke sånn som chatsamtalene for å si det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dette er vell et klassisk tilfellet hvor jenta og / eller gutten var mye tøffere over nett enn i virkeligheten. Har selv hatt endel samtaler med diverse personer og endel fantasier over nett som aldri har spilt seg ut i virkeligheten for å si det sånn..

 

Har til og med møtt ei, som jeg ble kjent med over nett sånn 2-3 dager i forveien, hun bodde i Sandnes og jeg bor rett utenfor Oslo. Tok likså greit toget og møtte jenta (kjedet meg litt for mye den sommeren) og vi hadde det kjempe kos men det ble ikke sånn som chatsamtalene for å si det sånn.

Fordi du mangler baller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kanskje ikke jenta egentlig finnes, men at det er en eldre dame som har funnet ut hvordan internett virker og er i gang med å utforske dets fordeler/muligheter?

 

Det gjør vel isåfall ingenting?

Værre om det er en eldre mann :p

Sant, så sant. Men jeg tenker at hvis TS er innstilt på det han virker som han er, så kan det likevel skje. Hvis det hadde vært en eldre mann så hadde det nok vært et håpløst prosjekt fra den eldre mannens side.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...