Gå til innhold

Call of Duty setter nok en utrolig salgsrekord (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Enig de ikke Kom med stort nytt denne gangen. og det er ikke noe revolusjonerende med det. men spillet er da ikke dårlig, de fleste som kjøper spillet vet hva spillet dreier seg om, altså fast phased skyting. og det er noe Folket liker. man kan slappe av og løpe rundt å skyte folk, akkuratt som CS . selv om BF3 er ett bedre spill, så er det kanskje ikke like brukervennlig og ett spill for alle som CoD er?

 

Forøvrig har jeg kjøpt BF3 CoD:WW3 og Skyrim. alle er bra spill! men blitt helt hekta på Skyrim.

tar og spiller CoD når jeg trenger pause fra skyrim.

 

en annen ting jeg tenker er at skyrim er ett spill du blir hekta på når du først spiller det, så "runder" du spillet og da blir det ikke noe mer spilling av det på 1 år eller 2. mens CoD er ett spill du kan spille hele tiden. du blir kanskje ikke like hekta, men du spiller det over flere år, eller til en ny utgave kommer. kanskje derfor de selger så bra.

 

Jeg liker fast-paced jeg, men jeg liker ikke når man sitter med følelsen av å være en melekku, og utviklerene ikke gidder å fikse problemer med spillet.

 

AtW

 

Men spill som Nintendo spyr ut det er greit eller? Det er jo verdens største melkeku.

 

Er Nintendo et spill?

 

Ikke vits å gjøre seg dum vel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg liker fast-paced jeg, men jeg liker ikke når man sitter med følelsen av å være en melekku, og utviklerene ikke gidder å fikse problemer med spillet.

 

AtW

 

Men spill som Nintendo spyr ut det er greit eller? Det er jo verdens største melkeku.

 

Kan ikke akkurat huske jeg sa noen som skulle gi inntrykk av at jeg sa Nintendo-spill var greit?

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg liker fast-paced jeg, men jeg liker ikke når man sitter med følelsen av å være en melekku, og utviklerene ikke gidder å fikse problemer med spillet.

 

AtW

 

Men spill som Nintendo spyr ut det er greit eller? Det er jo verdens største melkeku.

 

Kan ikke akkurat huske jeg sa noen som skulle gi inntrykk av at jeg sa Nintendo-spill var greit?

 

AtW

 

Nei det har du jo ikke. Er bare så mange som glorifiserer melkingen av Mario,Zelda,Metroid etc etc...

Lenke til kommentar

Skjønner det bare ikke.. Skjønner virkelig ikke hvordan og hvorfor :dontgetit:

 

helt helt enig, spillte masse mw3 den første og andre dagen og kom meg til lvl 78 etter 10 timer. har spilt mw2 masse men nå har jeg stoppet helt opp. jeg satt meg ned og tenkte hvor idiotisk lett spillet her var. battlefield nesten likeså. jeg sitter nå å koser meg med skyrim og undrer på hvilket spill som kommer til å fange interessen min like mye som mw2 gjorde. jeg elsket cod, men det her gått over nå. blankkopi av forgjengeren rett og slett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

På SP fronten trenger CoD ny motor med da selvfølgelig bedre grafikk, bedre animasjoner og ødeleggelse. Settingen i CoD sin SP er jo grei, så det er det lite å si på, men det hjelper ikke når alt annet er utdatert.

 

-----

 

Med "deres nivå" mener jeg et spill laget på en utdatert grafikkmotor, og et spill som drar spillverden et steg tilbake istedenfor et steg fremover. Dette er tilsynlatende det eneste konsollboysa trenger, og vi PC-spillere forventer et bedre spill en noe som kjører på samme nivå som en konsoll fra 2006.

 

Dice har skjønt det, og fortjener all credz for å lage et FPS slik det bør være i 2011, enten det er grafikk, animasjoner eller gameplay.

 

Helt enig i det, jeg hadde gjerne sett at de kom med en ny grafikkmotor, Frostbite 2 viser unektelig nydelig grafikk. Men ordbruken, om at CoD burde råtne er egentlig kontraproduktiv. Hvorfor skulle DICE forbedre seg til neste utgivelse om de ikke hadde konkurranse? Spillene dekker over mye av det samme, samtidig som de rekker ut til forskjellige kundesegment. Jeg tror konkurransen her kommer oss som spillere til gode i det lange løp.

 

Spill er mye mer enn bare grafikk, spill med bra innhold kan ofte være bedre enn de med rå grafikk imho. Monkey Island-serien f. eks :)

 

Apropos konsoll, det er behagelig å bare legge i plata og starte konsollen, og så virker det. Lite cheats også, i de spillene jeg spiller, i motsetning til PC. Jeg oppgraderer PC`en litt for ofte, men må man så man. Det er mulig jeg tar feil, men noen anmeldelser jeg har lest hevder at BF3 ser bedre ut på PS3 enn på PC (hvordan fatter jeg ikke mtp at PC ofte har skjermkort med mer minne til teksturer). Jeg vet ikke, men kan kanskje sammenligne i kveld etter at huset har falt til ro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det hadde jeg faktisk ikke trodd. De fleste av de jeg kjenner (ink meg selv) som ville vært selvsagt til å kjøpe siste COD-tittel. Har glatt droppa MW3 for BF3 og Skyrim. Men det finnes vel fortsatt mye kidz her i verden :)

Mens jeg glatt hopper over Skyrim for å spille Skyward Sword. Jaja, bra vi alle er forskjellige :).

Lenke til kommentar

Grusom trend dette her. Glad jeg ikke har kjøpt spillet og ikke har noen planer om å gjøre det heller! Finnes så mange mange bedre spill enn dette her oppgulpet!

 

Kunne ikke vært mer enig! Det er så urettferdig at DICE og EA bruker dobbelt så lang tid på spillene sine (om ikke mer!) som Activision, selger mye mindre enn CoD! CoD-serien er ødelagt; akkurat som det neste Assassins Creed spillet kommer til å bli! Et år er for lite...

Lenke til kommentar

Det er med skam over hodet at jeg må tilstå at jeg har kjøpt mw3, selv om jeg er "bf3 fanboy". Liker selvsagt bf3 mye mer enn mw3, du får jo ikke XP fra dedicated servers på mw3 engang.

 

Det ENESTE positive jeg kan si om mw3, er at de har klart å lage en bra spec ops mode, "Survival Mode". De klarte faktisk å tenke kreativt å IKKE lage noe som har vært i CoD før (selv om det kan minne om zombies fra BO).

 

Menmen, har mange spill på lista som er bedre enn mw3 nå;

Skyrim

War in the north

FIFA 12

Battlefield 3

AC:R

Uncharted 3

 

Når jeg har spilt alle dem så kanskje jeg skal kaste bort litt tid på mw3.

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Årets bomkkjøp for min del. Var så naiv at jeg faktisk trodde at de hadde kommet opp med noe nytt denne gangen, bl.a. pga BF3 som en konkurrent. MW3 gjør tingene sine bra. Men for meg føles det som gjenbruk og det samme spillet som de tidligere i serien. For nye og yngre spillere tviler jeg ikke på at det er fantastisk. Personlig er jeg lei.

 

Ja enig. Var dum og kjøpte det selv :( Solgte det heldigvis kjapt igjen, og tapte så og si ingenting så :)

Lenke til kommentar

*snip*

Har spillt en del tribes beta, og kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til de går open beta/launcher spillet. Det er vel et FPS spill som man burde ha et øye til i framtiden, hvor fast-paced action får en litt annen betydning.

 

Ang. MW3, jeg er vel omtrent like overrasket over salgsrekorden, som jeg er begeistret over spillserien. Håper for guds skyld at nye spillutviklere ikke bli inspirert av salgstall, men av at folk nyter spillene de produserer og har tilitt til produsenten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...