Gå til innhold

Homeland - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Saul: "Honestly, I dont know what the fuck we are doing here anymore"

 

Dette er en måte å beskrive sesong 3 av serien på. Det var altfor tydelig at Showtime har dratt for mye i trådene til serien. Brody skulle ha gått ut ihvertfall i slutten av sesong 2. Istedenfor fikk vi en sesong hvor Saul føltes mer som en hovedkarakter enn Brody. Det hele at Brody offeret seg for å hjelpe CIA på den måten var altfor far-fetched.

Homeland har på kort tid gått fra å være en smart serie med en katt og mus-lek i fokus til en dum serie med litt for mye over the top-handling som går i alle retninger.

Lenke til kommentar

Jeg var veldig fornøyd med sesongavslutningen. Trist da Brody ble hengt... men han levde jo et liv i helvete helt siden han ble fanget mens han var soldat, og det virket ikke å være noen mulighet for en happy ending for han. Nå har heller ikke Carrie mye å leve for, hun virker totalt resignert, gitt opp alt.

 

Avslutningen minnet mer om en serieavslutning enn en sesongavslutning, merkelig å skulle avslutte alt når det kommer en ny sesong neste år.

Lenke til kommentar

Synes det ble alt for mye som skjedde de siste fire episodene i forhold til de åtte første. Sett bort i fra det, var det en grei sesong, med en rimelig grei avslutning. Men som sagt så føltes det mer som serieavslutning, så er bekymret for hvordan sesong 4 vil utfolde seg. Og gud forby om de vil lage enda flere sesonger.

Lenke til kommentar

Så det kommer ny sesong? Jeg trodde faktisk det var serieavslutning. :p

 

Stemmer det! Jeg så at det skulle komme en sesong til, før jeg så gårsdagens episode. Hadde jeg ikke gjort det ville nok jeg også trodd det var en serieavslutning. :)

 

Personlig synes jeg de siste episodene, hvor Brody var med, var så utrolig spennende. Så helhetsinntrykket av sesongen er litt preget av det, for selv om jeg er veldig fornøyd nå, så syntes jeg ikke de første episodene var mye å følge med på.

Lenke til kommentar

Ja det blir nok nesten som en ny serie. Sesongavslutningen avsluttet sannsynligvis historien om Brody, nå blir det en ny historie i Istanbul. De må være raske med å overbevise neste sesong, for jeg vet ikke om Homeland uten Brody er en serie for meg. Jeg har uansett ikke noe problem med å avslutte serien nå, og si at det var en fantastisk serie, så får de neste sesongene bli ansett som en spin off.

Lenke til kommentar

Var med i Serieshow og diskuterte sesongfinalen sammen med en kar fra TV2.

 

Sesongen som helhet var bob-bob. Den klarte å summere opp historien til de tre viktigste karakterene, i tillegg til at de nå kan starte med blanke ark.

 

Men plott-hullene, den litt vel urealistiske vendingen og Dana-karakteren var såpass plagsomt at dette ikke er å anse som en toppserie. Ikke hvis de skal fortsette slik som nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 9 måneder senere...

Rart å se Soul styre med et PMC, spent på om han kommer til å gjøre et eller annet move mot Lockheart for å få direktør stillingen over CIA. Ellers Carry var jo også forandret, med tanke på at hun hadde ikke noe problemet med å drepe 40 sivile i et bombrun. En tidligere versjon av den karakteren ville ville ha friket ut og skutt seg selv. Quinn ser nå ut til å ha seriøse problemer, med tanke på at han drikker en liter med sprit om dagen tilsynelatende og har problemer med å godta hvordan CIA gjør ting. Carry: Dont worry about this we're bulletproof. (Angående bombingen av bryllupet). Quinn: Bulletproof?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...