Gå til innhold

BFVETS trenger BF3 folk


Anbefalte innlegg

Hei alle!

 

Etter en fin tid med BC2 så sovna BFVETS stille inn men nå som BF3 er lansert er det på tide å tenke på å finne frem børsa igjen Posted Image

Jeg håper at gamle veteraner kryper frem slik at vi atter en gang kan kose oss på slagmarken. Vi kommer til å satse på store slag aka 12vs12.

Aktiviteten håper jeg blir 1-3 kamper pr uke vil jeg tro. Jeg håper mange av de som var innom BC2 joiner rekkene igjen, vi hadde det jo veldig gøy en god periode med BC2 og BF3 kan jo bare bli enda bedre Posted Image

 

Vi trenger:

- Fotveteraner

- Tankveteraner

- Flyveteraner

 

og også noen som kan bidra til å drive skuta da jeg har 3 små unger...

 

Krav

- Tidligere battlefield eller klan erfaring ifra andre spill erfaring en fordel og alder 20+

- Public spillere er også velkommen!

- Tid til å spille kamper

 

Vi har egen hjemmeside, egen server og mumble voip. Så alle fasiliteter er på plass idag.

 

Hjemmesiden er noe treg for tiden av ukjent grunn men det jobbes med saken.

 

Vi satser på å samles på søndag kveld både nye og gamle!

 

http://www.bfvets.cois.no/

 

Send meg PM!

Så regger jeg deg på hjemmesiden

 

mvh

 

Steiner

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Vi trenger fortsatt noen AKTIVE folk :)

Vi satser på 2 kamper i uka

 

Må man være oppriktig flink til å spille Battlefield 3? Jeg er 17 år, relativ aktiv i BF3 og jeg kan fly. Dog anser jeg ikke meg selv som noen veldig "pro" spiller. Du kan jo ta en titt på Battlelog om det er av interesse, navnet er audun0505.

 

Er med i en klan per i dag, men føler det er alt for lite aktivitet (snakker om èn trening enkelte søndager) og føler egentlig at jeg er klar for noe litt mer seriøst...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...