Gå til innhold

[Løst] Hvilken GTX 590 har best luftkjøling ?


Arcus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har samme kjøleløsning.

 

 

SÅ det du må se etter er kjølere som blir solgt løst.

 

 

Skulle kanskje skrevet det i førstepost, men litt av utfordringen min er at softwaren jeg må bruke kun støtter CUDA.

Svaret på spørsmålet står i første svar i tråden. Det finnes forøvrig ingen tredjepartsmodeller for luftkjøling av GTX 590. Ikke at det hadde hjulpet, det er spenningsreguleringen som sliter, ikke selve brikkene.

Lenke til kommentar

Det KAN skje selv med de kortene som er ute nå, ett kjapt google søk en tid tilbake fant jeg ut at BitTech hadde testet ett 590 etter NV's driver modifikasjoner og hardware begrensninger, men det kortet sa popp det også.

 

Jeg vet ikke hvilken passord knekking du er ute etter, men til .rar og .zip vet jeg at det finnes ett alternativ som støtter både CUDA og ATi Stream.

De hadde også en benchmark, NV lå ikke så veldig langt foran en Q6600 (Ikke over dobbelt så rask er det jeg mener her) mens ATi var MILEVIS foran på hva de kunne håndtere.

Dessverre har de gått til properitær betal for lisens type på programmet, men det gamle som var Freeware er fortsatt å finne på nettsiden hans.

Endret av 007CD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...