Gå til innhold

Kjøpe SGSII eller vente på en bedre tlf?


Anbefalte innlegg

Da ligger SGSII ute til 3k på siba.no. Og jeg ble plutselig i tvil om jeg skulle slå til på den, eller fortsette med ventingen på en skikkelig WOW-telefon :/

 

Har per i dag en Desire, som jeg nylig roota og la inn CM7 på,uten å få forbedringene jeg håpet på. Har hatt denne siden lanseringen i 2010, og det er på høy tid med noe nytt nå føler jeg!

MEN, hvilken mobil skal jeg evt. vente på? Syntes i grunn at Galaxy Nexus var litt skuffende, da jeg hadde vanvittige forventninger. SGSII vil sikkert få ICS den også.

Den nye motorolaen blir litt for manne-tlf i mine øyne. Og Sensation XL blir for svak, selv om den er lekker i hvitt.

 

SGSII er vel fremdeles den beste som finnes på markedet, og til 3000kr er det igrunn et veldig godt kjøp. + den finnes i hvitt, som jo er überviktig :thumbup:

 

What to do?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy

Det beste er vel å finne ut hva du ønsker å bruke telefonen til, og så teste dette i butikk (om mulig) eller hos en venn/bekjent som lar deg leke litt med telefonen. Det vil nærmest alltid komme noe om 3-6 måneder som er bedre enn det som finnes på markedet akkurat nå.

Lenke til kommentar

Bruksområde: surfing, spotify, 4 mail kontoer, samt avspilling av film/serier på flyreiser o.l.

 

Det er viktig at batteriet holder hele dagen! Desire'en min er som regel tom for strøm innen kl.15:(

 

Har plukket en del på SII, og det jeg kan trekke frem som negativt er at den er FOR lett, + at menyene er iPhone-ish, men det kan jo gjøres noe med:)

 

Noe annet jeg bør tenke på? Er det noen som er misfornøyd med SGSII?

 

Jeg vet selvfølgelig at det alltid er en bedre telefon rundt hjørnet, så spørsmålet blir egentlig: er SGSII såpass bra, at det for 3000kr blir et så godt kjøp at jeg kan utsette å kjøpe ny mobil i ett år til? :)

Lenke til kommentar

Da kan jeg bekrefte at telefonen ikke er operatørlåst. ;)

 

Valget mitt lå også mellom de to nevnte telefonene, men siden prisen ble såppas grei og jeg var utolmodig ble valget ganske mye lettere. HW-wise er jo sgs2 bedre om er ser bort ifra skjermen (og det kan jo strengt talt også diskuteres: Super amoled plus VS. vanlig super amoled), så vidt jeg har forstått ihvertfall. Kommer nok ikke til å angre. :)

Lenke til kommentar

Bruksområde: surfing, spotify, 4 mail kontoer, samt avspilling av film/serier på flyreiser o.l.

 

Det er viktig at batteriet holder hele dagen! Desire'en min er som regel tom for strøm innen kl.15:(

 

Har plukket en del på SII, og det jeg kan trekke frem som negativt er at den er FOR lett, + at menyene er iPhone-ish, men det kan jo gjøres noe med:)

 

Noe annet jeg bør tenke på? Er det noen som er misfornøyd med SGSII?

 

Jeg vet selvfølgelig at det alltid er en bedre telefon rundt hjørnet, så spørsmålet blir egentlig: er SGSII såpass bra, at det for 3000kr blir et så godt kjøp at jeg kan utsette å kjøpe ny mobil i ett år til? :)

Om du skal se film og lignende vil ikke Samsung Galaxy Note være så dum med en 5,3" skjerm. Kommer mest sannsynlig 22. November.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...