Gå til innhold

Råd om datamaskin


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Beklagar om dette ikkje er rett kategori for denne posten men problemstilling er følgende:

 

Eg har ein 3,5 år gamal datamaskin som diverre no har eit øydelagt grafikk-kort. Medan eg skriv detta har eg eit gamalt NVidia kort frå 2001 som funker greitt men ikkje overaskande kan eg ikkje bruke dataen til noko anna enn video/nett-surfing.

 

Problemet er at eg er ikkje sikker på om eg burde investera i ein ny datamaskin eller om å berre bruka pengene på eit grafikk kort. Økonomien står sentralt her men eg har ikkje lyst i å investera i eit heilt nytt kort om eg burde spara til ein heilt ny datamaskin (kjøper komplett sidan eg ikkje tør å setta saman ein heil datamaskin).

 

Men sidan eg ikkje er godt på teknologi-fronter so er eg usikker korvidt brukbar min datamaskin er til dagens spel. Eg definerar meg sjølv som ein casual-gamer og behøver ikkje å ha det beste grafikk når eg spelar, men å ha moglegheten til i det minste spela eit spel som er nytt hadde vert kjekt.

 

 

Litt om dataen no:

 

NVIDIA GeForce 6600 GT

Intel Duo Core 2 E6850 3GHz (4m cache)

4 GIG RAM

 

Så, rett og slett: Er dette dugande maskinvare til dagens spel (borsett frå grafikk kortet, of course) eller burde eg heller spara og investert i ein heilt ny datamaskin?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan oppgradere til et kraftigere skjermkort med godt resultat, problemet er at du kan ikke kjøpe et for kraftig kort for da klarer ikke cpuen din å forsyne kortet med data og du får en laggete maskin.

Fordelen med en slik oppgradering er jo at du kan hvis du senere vil oppgradere hovedkort, cpu og minne kunne flytte med deg dette nye kortet.

 

Termen casual gamer er egentlig litt teit, jeg er også en casual gamer men det betyr ikke at jeg ikke setter pris på god grafikk og jeg tipper de fleste casuals er litt sånn.

I tillegg til casual termen så avhenger det jo også av hvilke spill du liker å spille. Hvis du svarer BF2/BF3 så kan du egentlig glemme og bare oppgradere skjermkortet da slike spill drar like mye cpu så da trenger du en ny rigg.

 

Uansett, det blir jo opp til deg hva du ønsker og gjøre. Et nytt skjermkort i første omgang er muligens veien og gå og blir strengt tatt en deloppgradering til du vil oppgradere resten av maskinen.

Lenke til kommentar

Hei, og takk for svar!

 

 

Ja, einig med at casual gamer var eigentleg ein meiningslaus tittulering. La oss berre sei at eg er ikkje so veldig nøye på om grafikken skal vera på det beste so lenge det gjer meg ein dugandes frames p/second, osv.

 

Men når det gjeld for kva spel so er jo det litt universelt for min eige del. Kanskje mest med fokus på RPG og strategi spel.

 

Eg hadde eit Radeon kort før, relativt bra men eg hugser virkeleg ikkje om det var i 3XXX eller 4XXX klassen, berre at det visstnok var "to stykker" kombinert som eit, massivt (i størrelse, var so vidt eg fekk plass til det), skjermkort.

 

Det som er tingen er at det gjekk adundas i August. Til då kunne eg spela nesten kva som helst som var på marknadet med relativt høg grafikk og ingen problem (eg prøvde Deus Ex Human Revolution "demoen" og den var på topp grafikk, var ingen problem der). Men eg treng ikkje på liv og død spela spel som Battlefield 3 (sjølv om eg spelte også Battlefield Bad Company 2 uten nokre store problem og med relativt høg grafikk, og). I mine augne har eg lyst på Arkham City og Human Revolutions.

 

Men om eg vel eit skjermkort, kva burde eg investera i då som ikkje er "for" kraftig og øydelegg for CPU'en?

Endret av Lord Reanicus
Lenke til kommentar

Ville selv vurdert: PNY GeForce GTX 560 TI 1GB er jo ganske så billig.

 

Å vurdere eldre, nvidia, her syns jeg er bortkastet penger, da burde F.eks HIS Radeon HD 6670 1GB Low Profile være noe hvis du har lite kabinnet.

 

Å kjøpe noe annet nytt i dag, ATI er dårlig kjøp. Da måtte du ha spessielle behov hvis du skulle vurdert det.

 

Så handle heller på bruktmarkedet om du ikke senere har planer å bytte hovedkort + ram + prosessor, f.eks intel i5 2400k 4 GB ram ddr3 1333 mhz og et nytt hovedkort ville vært neste steget, kanskje en SSD disk.

 

Nå finnes det nok pcer som kan kjøpes med intel skjermkort, slik at du kan sette inn et GTX 560 TI skjermkort, men du må da sjekke PSU med selgeren om den er bra nok.

 

Eller vurdere å kjøpe helt ny pc med det skjermkortet.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...