Gå til innhold

Dette krever Skyrim på PC (PC)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Pqy3rC

Hmm, ikke noe DX10/11 på anbefalt?

Spillet skal jo støtte gamle konsoller ...

Det samme gjelder Batman Arkham City, men har DX10/11 den ;)

Dersom de skulle anbefalt DX10/11 bør de jo også optimalisere mot disse plattformene. Slikt tar en god del tid og maks 10% av spillerne vil kunne dra nytte av det.

 

Jeg er enig med Bethesda i prioriteringen om å heller maksimere innholdet. De kan jo evt. legge til litt gfx candy i en utvidelsespakke seinere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Windows 7

Intel® Core i5 CPU M430 @ 2.27 GHz 2.27 GHz

RAM: 4,00 GB

64-bit Operating System

1GB ATI Mobility Radeon HD 4670

 

Kan jeg kjøre Skyrim?

 

På den laptopen ?

... såvidt.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Hmm, ikke noe DX10/11 på anbefalt?

Spillet skal jo støtte gamle konsoller ...

Det samme gjelder Batman Arkham City, men har DX10/11 den ;)

Dersom de skulle anbefalt DX10/11 bør de jo også optimalisere mot disse plattformene. Slikt tar en god del tid og maks 10% av spillerne vil kunne dra nytte av det.

 

Jeg er enig med Bethesda i prioriteringen om å heller maksimere innholdet. De kan jo evt. legge til litt gfx candy i en utvidelsespakke seinere.

 

så du mener at skyrim ikke har dx11 i det heletatt ?? det håper jeg da virkelig det har. hvis ikke så får de ikke mine penger. da blir det gratis måten i stedet.

 

spill utviklere kan ikke klage på pirat nedlasting, når de ikke lager spillene sine ferdig...og med kun dx9 så er ikke spillet ferdig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

så du mener at skyrim ikke har dx11 i det heletatt ??

Jeg vet ikke hva du egentlig mener med spørsmålet, hva jeg skrev var;

Dersom de skulle anbefalt DX10/11 bør de jo også optimalisere mot disse plattformene.

Altså; Du kan sikkert spille med DX10/11, men det ser neppe anderledes ut enn ved DX9. Mulig du får noe mer FPS siden DX10/11 i seg selv er noe mer optimalisert mot en del ting enn hva DX9 er.

Lenke til kommentar

så du mener at skyrim ikke har dx11 i det heletatt ??

Jeg vet ikke hva du egentlig mener med spørsmålet, hva jeg skrev var;

Dersom de skulle anbefalt DX10/11 bør de jo også optimalisere mot disse plattformene.

Altså; Du kan sikkert spille med DX10/11, men det ser neppe anderledes ut enn ved DX9. Mulig du får noe mer FPS siden DX10/11 i seg selv er noe mer optimalisert mot en del ting enn hva DX9 er.

 

skjønner. men de BØR jo optimalisere mot DX11 plattformer. må jo dra teknologien framover. etter min mening så burde alle spill i dag støtte DX11 fullt ut, og være 64BIT.

spillutviklere klager jo som jeg skrev der oppe om mye pirat kopiering på pc. det er jo kansje på grunn av dette, at spill er jo ikke laget for pc lenger. kun jalla konsoller. eneste som er bra med ps3n min er BD spiller. resten er bare søppel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

men de BØR jo optimalisere mot DX11 plattformer. må jo dra teknologien framover. etter min mening så burde alle spill i dag støtte DX11 fullt ut, og være 64BIT.

Jeg er enig, men det koster en del og på grunn av konsollene er det få av spillerne som nyter godt av det. Derfor forstår jeg at dette ikke blir prioritert av utviklere.

spillutviklere klager jo som jeg skrev der oppe om mye pirat kopiering på pc. det er jo kansje på grunn av dette, at spill er jo ikke laget for pc lenger. kun jalla konsoller. eneste som er bra med ps3n min er BD spiller. resten er bare søppel.

Folk godtr søppel så lenge det er enkelt (eller billig). Konsoll er lett (+ rimelig) og PC vanskelig (+ dyrt) for de fleste.

 

Jeg tviler på at det hadde vært mindre nedlasting dersom spillene var bedre.

 

Piratkopiering må løses ved å tilby fordeler til de som betaler (f.eks hjelper slikt som Steam mye pga auto oppdatering, spill hvor du vil etc).

Når betalende etterhvert oppnår nok fordeler vil kun de som uansett ikke ha råd til å kjøpe laste ned. Utviklere må da etterhvert se dette som markedsføring og ikke tap.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

"The Recommended Requirements:

 

Processor: Quad Core Intel or AMD

RAM: 3GB Win XP/ 4GB Vista/7

Graphics: GeForce 260 1GB or (HD4850 1GB)

HDD Space: 16 GB"

 

Dette er da for The Witcher 2, og hadde dette dårlig 'konsollgenerasjon' grafikk? Nei.

Det eneste som kanskje kan gi en pekepinne her er det lave kravet for HDD plass. 'Bare' 6 GB kan tyde på teksturer med lav oppløsning, la oss Ikke ta sorgen på forskudd though. :)

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...