Gå til innhold

Hva synes dere om Justin Bieber


MissDragonTale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JB er kåret til "Musikkens største turnoff" i meldernrk.no nå i kveld.

Kanskje ikke så pop likevel?

 

Det kommer nok veldig an på hvem som anmelder. Hadde for eksempel jeg anmeldt klassisk musikk, hadde nok det også fått "musikkens største turnoff".

Da er du for lite kjent i den klassiske musikkend verden, tror jeg, f eks er Beethoven ganske rocka, hør på hans sjette symfoni en dag du har anledning og bli overbevist.

Lenke til kommentar

Stemme har/hadde han.

Men i bunn og grunn er han en liten kiddo som tjener en shitload med cash og blir brukt av store folk som også tjener masse. Skriver sine egne tekster gjør han heller ikke.

Ellers har jo han vist i media at han kan være en liten drittunge, så bortsett fra at han har hjernevaska lillesøstrene mine (noe som har medført at jeg har hørt i overkant mye om han) bryr jeg meg nevneverdig lite.

Han er en fase, han er glemt om max 4 år.

 

EDIT: Og ja forresten, dama hans er deilig.

Endret av Muffinss
Lenke til kommentar

Ja..han er skikkelig DOM... :huh:

---------

Personlig har jeg ingen ting i mot fyren. Det eneste er at jeg ikke forstår alt dette oppstyret rundt han. Hvorfor han har blitt å kjent fatter jeg ikke.

 

Men argumenter som at han ser ut som ei jente er bare helt tåpelig. Jeg ser ut som ei jente, skal du hate meg da? (er forøvrig jente, men du ser vel linja jeg prøver å trekke her?)

Endret av triha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...