Gå til innhold

Skal ta anabole steroider. Vil ha råd fra kjennere..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har personlig erfaring skjønner jeg...

Var den ment til meg?

Eh... ja

Da er du dum. Jeg sa det jeg sa fordi det er bare EN bivirkning til å ta steroider. Ta stereoider dreper potensen din mest sannsynelig. Seriøst å smart du er!

 

Bare dop deg du også så får du se hvor mange damer du drar når kukken ikke vil stå engang.

 

AHA! Så du har personlig erfaring

Endret av Lackland
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Varige psykiske skader. Javel, og dette har de hatt i mange år?, Og en lege har stadfestet at plagene er varige og at de kommer som følge av bruk av aas?

 

Seriøst. Nå kverulerer du.

 

Hvis en god kompis av deg som normalt er en stille, morsom, utadvendt fyr, tar en sprøyte som gjør han brautende, aggressiv, hissig, inadvendt og kommer i klammeri med lovens lange arm til stadighet, vil du da påstå at dette er en sunn utvikling??

 

Sum sumarum; jeg bor på en øy hvor alle kjenner alle, og alle handlinger vet alle om. Handlinger som ran, dame-banking, selvmordsforsøk får alle nyss om når det skjer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Varige psykiske skader. Javel, og dette har de hatt i mange år?, Og en lege har stadfestet at plagene er varige og at de kommer som følge av bruk av aas?

 

Seriøst. Nå kverulerer du.

 

Hvis en god kompis av deg som normalt er en stille, morsom, utadvendt fyr, tar en sprøyte som gjør han brautende, aggressiv, hissig, inadvendt og kommer i klammeri med lovens lange arm til stadighet, vil du da påstå at dette er en sunn utvikling??

 

Sum sumarum; jeg bor på en øy hvor alle kjenner alle, og alle handlinger vet alle om. Handlinger som ran, dame-banking, selvmordsforsøk får alle nyss om når det skjer.

 

Jeg kverulerer ikke jeg bare påpeker at varigheten på en sykdom/psykisk plage er relevant. Som sagt er de fleste kjente bivirkningene til aas reversible.

Da er spørsmålet ganske enkelt. Fra dine bekjente sluttet på en kur hvor lenge har det hatt sine psykiske plager?

Har de forsatt med flere kurer?

Har de brukt andre midler ved siden av (alkohol, narkotika etc og så blitt avhengig av disse?)

Har det vært andre forhold rundt disse personene som kan ha vært en stressfaktor?

 

Jeg kjenner også folk som har hatt depresjoner etter bruk av doping. Men dette har gått over etterhvert

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg kverulerer ikke jeg bare påpeker at varigheten på en sykdom/psykisk plage er relevant. Som sagt er de fleste kjente bivirkningene til aas reversible.

Da er spørsmålet ganske enkelt. Fra dine bekjente sluttet på en kur hvor lenge har det hatt sine psykiske plager?

Har de forsatt med flere kurer?

Har de brukt andre midler ved siden av (alkohol, narkotika etc og så blitt avhengig av disse?)

Har det vært andre forhold rundt disse personene som kan ha vært en stressfaktor?

 

Jeg kjenner også folk som har hatt depresjoner etter bruk av doping. Men dette har gått over etterhvert

 

Da det som sagt er flere tilfeller så orker jeg ikke gå inn på spesifikke tilfeller bare for å motbevise deg. Det jeg dog kan si er at det kan ikke utelukkes at en eller flere ikke har hatt 100% disiplin i forhold til kur og oppsett. Dette bringer meg så til TS.

Disiplin er alfa og omega for å trene bra, oppnå gode resultater, ta en bole-kur etc. etc. Utifra slik jeg oppfatter TS så vil jeg ikke påstå at disiplin er så veeeeldig høyt i kurs.

 

 

Uansett er dette en gedigen avsporing fra mitt opprinnelige innlegg hvor du totalt overser viktige punkter som feks. at TS skal ta bol i Thailand. Jeg vil gjerne se deg forsvare dette med nebb og klør.

 

@Plizket: Skjerp deg.

Endret av Corey
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg kverulerer ikke jeg bare påpeker at varigheten på en sykdom/psykisk plage er relevant. Som sagt er de fleste kjente bivirkningene til aas reversible.

Da er spørsmålet ganske enkelt. Fra dine bekjente sluttet på en kur hvor lenge har det hatt sine psykiske plager?

Har de forsatt med flere kurer?

Har de brukt andre midler ved siden av (alkohol, narkotika etc og så blitt avhengig av disse?)

Har det vært andre forhold rundt disse personene som kan ha vært en stressfaktor?

 

Jeg kjenner også folk som har hatt depresjoner etter bruk av doping. Men dette har gått over etterhvert

 

Da det som sagt er flere tilfeller så orker jeg ikke gå inn på spesifikke tilfeller bare for å motbevise deg. Det jeg dog kan si er at det kan ikke utelukkes at en eller flere ikke har hatt 100% disiplin i forhold til kur og oppsett. Dette bringer meg så til TS.

Disiplin er alfa og omega for å trene bra, oppnå gode resultater, ta en bole-kur etc. etc. Utifra slik jeg oppfatter TS så vil jeg ikke påstå at disiplin er så veeeeldig høyt i kurs.

 

 

Uansett er dette en gedigen avsporing fra mitt opprinnelige innlegg hvor du totalt overser viktige punkter som feks. at TS skal ta bol i Thailand. Jeg vil gjerne se deg forsvare dette med nebb og klør.

 

@Plizket: Skjerp deg.

Jeg bare syns det er dumt hvis trådstarter skal ta steroider så kommer han duden og prøver å heller si ting som gjør at han er nærmere å utføre det.

 

Ikke nok med det så forsøker han å latterliggjøre MEG ved å si at JEG har erfaring med steroider pga. det greiene med at man kan få dårlig potens.

 

Hvis det er noen som skal skjerpe seg her så er det HAN, så ikke kom her å si at jeg skal skjerpe meg når han kverrulerer sånn.

 

edit: Gidder ikke å diskutere mer, Blir for dumt, Er synd når man for en annens beste prøver å si at steroider ikke er veien å gå så jaggu meg i dagens sammfunn blir man møtt med slik kritikk og "takknemmelighet". Det er litt trist at folk "troller" sånn.

 

Dette var komiskt ment til deg trådstarter:

 

Ikke ta steroider, Mest sannsynelig så vil du ikke få tassen din opp.

Og det kan ikke være noe morro.. Er ikke bare det grunn nok å la være så vet ikke jeg.

 

Så ønsker jeg dere alle lykketil videre. JEESUUUZ ALMIGHTY KRAIST.

Endret av Plizket
Lenke til kommentar

Jeg vil anslå at rundt 30-40% har fått varige men i form av psykiske skader og forandret væremåte (til det negative).

 

Edit: Og det er det jeg kan se.

30-40%, brukte de heroin samtidig eller? Det er ikke så mange som får bieffekter (kviser, fet hud mm) av de mest brukte typene engang, langt mindre endring i psyke. Så I call bullshit.

 

Ellers vil jeg bare fortsette å råde trådstarter til å lete etter kunnskap langt unna dette forumet, og aller helst trene rent.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg bare syns det er dumt hvis trådstarter skal ta steroider så kommer han duden og prøver å heller si ting som gjør at han er nærmere å utføre det.

 

Ikke nok med det så forsøker han å latterliggjøre MEG ved å si at JEG har erfaring med steroider pga. det greiene med at man kan få dårlig potens.

 

Hvis det er noen som skal skjerpe seg her så er det HAN, så ikke kom her å si at jeg skal skjerpe meg når han kverrulerer sånn.

 

edit: Gidder ikke å diskutere mer, Blir for dumt, Er synd når man for en annens beste prøver å si at steroider ikke er veien å gå så jaggu meg i dagens sammfunn blir man møtt med slik kritikk og "takknemmelighet". Det er litt trist at folk "troller" sånn.

 

Dette var komiskt ment til deg trådstarter:

 

Ikke ta steroider, Mest sannsynelig så vil du ikke få tassen din opp.

Og det kan ikke være noe morro.. Er ikke bare det grunn nok å la være så vet ikke jeg.

 

Så ønsker jeg dere alle lykketil videre. JEESUUUZ ALMIGHTY KRAIST.

 

Du tar virkelig kaka i elendig argumentasjon. Du fortsetter jo bare med å slenge ut broscience om hvordan tassen din ikke går opp hvis man tar bol. Det er fint at du har en annens persons beste i tankene, men sånn som du holder på er det ikke " synd når man for en annens beste prøver å si at steroider ikke er veien å gå så jaggu meg i dagens sammfunn blir man møtt med slik kritikk og "takknemmelighet"", det er ingen som bryr seg hva tanta til eksdama di hadde hørt på markedet. Kommer du med "steroider gjør deg steril" må du faktisk backe det opp.

 

Skjønner ikke hva folk får ut av å se ned på folk som tar bol. Det er vel bare fint for dem om de får det de har lyst på, og gjør man det forsvarlig så har det kanskje ikke så store bivirkninger heller. Det er ingen som kommer til å vurdere alle valgene du tar etter du har dødd, så jeg skjønner godt folk som ikke har lyst til å bruke 10 timer i uka på trening for å se bra ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

30-40%, brukte de heroin samtidig eller? Det er ikke så mange som får bieffekter (kviser, fet hud mm) av de mest brukte typene engang, langt mindre endring i psyke. Så I call bullshit.

 

Jeg skal innrømme at jeg rundet av oppover når jeg fant prosenten, samt som jeg nevnte kan jeg ikke utelukke at di har vært disiplinerte nok med bruken (grunnen til at jeg nevnte det i utgangspunktet er at jeg føler TS mangler denne disiplinen).

Lenke til kommentar

Det kan GODT hende at jeg venter til før neste sommer i stedet for oppstart i vinter i lys av denne nye informasjonen tråden har gitt oss. Kanskje jeg ikke har trent nok helt ennå.

 

Jeg er i hvert fall rimelig seriøs om dagen så vi får se, situasjonen med overskudd og fremgang har ikke endret seg særlig siden trådens fødsel. Jeg er allikevel villig til å gi 110% fremover nå. Jeg skal gi full guffe og så etter at isen har lagt seg vil jeg definitivt kjøre opp en kur til sommeren.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg føler meg iaff "kjepphøy" om dagen, selv om det ikke har noe med rusmidler å gjøre :p

 

Som sagt så har jeg satt planene litt på vent. Tenker å trene litt mere først så får vi se...

 

Ellers har jeg lest litt opp på sidene som ble linket til i tråden og går igjennom det grunnleggende om AAS. Jeg må vite hvor mye jeg skal ta første gang, varighet, diett og treningsprogram.

Alt dette må være klart før jeg setter i gang med kur.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

75% av innleggene er prakteksempler på "eksperter" som har fått all sin informasjon om steroider fra massemediene. Her drar man alle typer AAS under én jævla kam og kommer med spådommer om hvordan de som anvender steroider blir venneløse, impotente monstre med bitch-tits! :)

Det er faktisk flere som blir innlagt på sykehus pga. overdose av C-vitamin enn folk som blir innlagt for skader påført av steroider. Jeg legger ikke skjul på at bruk av AAS medfører bivirkninger, men risikoen for bivirkninger minsker drastisk om man gjør nøye research før man setter i gang. Gode eksempler på dette kan man se i skolemedisinen, hvor man bruker steroider for å lege de syke.

Rundt 443.000 amerikanere dør hvert år av tobakk. Hvor mange amerikanere dør gjennomsnittlig av steroider per år? 3. Det er flere som dør av multivitaminer enn steroider! Alt er farlig i overdrevne mengder.

 

Hva med at folk undersøker litt før de kommer med idiotiske påstander? :)

 

TS: Skal du bole deg bør du helst vite litt mer om trening generelt. Hvis du tror at du har nådd ditt genetiske potensiale etter 1 år med trening, da kan du lite om styrketrening. Om ditt kompetansenivå innen AAS tilsvarer kunnskapen din om styrketrening så kommer ikke utfallet til å bli pent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er faktisk flere som blir innlagt på sykehus pga. overdose av C-vitamin enn folk som blir innlagt for skader påført av steroider.

 

Rundt 443.000 amerikanere dør hvert år av tobakk. Hvor mange amerikanere dør gjennomsnittlig av steroider per år? 3. Det er flere som dør av multivitaminer enn steroider! Alt er farlig i overdrevne mengder.

 

Visste du at det dør flere av røyking enn av den elektriske stol hvert år i USA? Dette må jo bety at dødsstraff er helt ufarlig :p

 

Det er jo flotte tankekors for folk som ikke skjønner seg på statistikk, men dårlige argumenter i en diskusjon om steroider er farlig eller ikke.

Endret av Kevlar
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvordan er det et dårlig argument? ALT er farlig, poenget er at man ikke trenger å overdrive faren ved anabole steroider.

 

Hvis noen hadde laget topicet "Skal begynne å røyke, tips fra kjennere?" hadde han ikke fått i nærheten av like mye kvin, men siden dette handler om anabole steroider er absolutt aller eksperter som vet at "da blir du impotent og GG vennene dine forsvinner".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er det et dårlig argument? ALT er farlig, poenget er at man ikke trenger å overdrive faren ved anabole steroider.

 

Hvis noen hadde laget topicet "Skal begynne å røyke, tips fra kjennere?" hadde han ikke fått i nærheten av like mye kvin, men siden dette handler om anabole steroider er absolutt aller eksperter som vet at "da blir du impotent og GG vennene dine forsvinner".

 

Bra det er noen som forstår! :)

Lenke til kommentar

Du har trent i 1 år og føler du ikke kommer videre? Du stagnerer i alle øvelser og har lite overskudd? Tror du at du er unik ved å oppleve dette? Hvorfor tror du de fleste som begynner å trene, slutter etter nettop 1 år?

 

Sjerpings altså.For meg kan du godt føye deg inn i rekken av tapere og trekke selvrespekten din ned i dass ved å bruke doping. Alternativt kan du ta nederlaget som en mann og finne ut hvordan du kan komme deg videre i treningen på en annen måte. Å si at det ikke går ann blir rett og slett for dumt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...