Gå til innhold

50 GB box.net invites


rvenes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fikk du til det der? Jeg fikk faktisk 50 gb gratis!!!!!! Mot de 5 man får på nettsiden dems! Kan jeg også invitere? Hvor? (vis det blir tomt og jeg vil invitere venner senere)

 

Trudde du eg kødda?

Klart man får 50gb.

Skriver jo ikkje noke som ikkje er sant!

 

Du kan dele vidre, om du har eige domene.

 

http://www.box.net/vpromo/invite besøk den sida der.

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg trodde det først. For det fins mye rart i dag. Jeg hadde selv opprettet en konto på www.box.com, men da fikk jeg bare 5 gb gratis, så først trodde jeg at du hadde lagd en 0 for mye.

50 gb er veldig mye, hvertfall i forhold til hvor bra box.com er! brukte Dropbox.com før, men når jeg får 50 gb gratis her.. Ja, så holder det.

 

TUSEN TAKK!

Lenke til kommentar

Du kan dele vidre, om du har eige domene.

Jeg må betale for å legge inn eget domene.. Er det et tilfelle? (sry for at jeg spør så mye :S Håper jeg ikke irriterer deg for mye!)

 

 

Nei! du må ha eit eige domene.

 

F.eks brukernavn@GMAIL.COM funker ikkje, du må ha eit eige domene, som f.eks [email protected].

Når du har det, og besøker: http://www.box.net/vpromo/invite får du opp ei side der du kan invitere "co-workers" Sjekk bilde.

 

post-3331-0-05384300-1319600832_thumb.png

 

Så når eg lager invites, så finner eg på epostaddresser på domenet mitt.

Eg lager ikkje adresser, men har på catch all, og all eposten havner i spam foldern min. Eg bare kopierer ut "aktiveringslinken" og limer den inni forumet.

Endret av rvenes
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Litt usikker her. Er det synkroniseringsprogramvare til box.net som er inkludert også eller må man betale for den? Etter det jeg kan se så må man det og da blir dropbox mye bedre til mitt bruk fortsatt ser jeg. Synd hvis det er slik.

Ja, box.net skyter seg selv i foten ved å ikke inkludere program for desktop sync...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...